آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج (پانا) - آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی متعددی با توجه به پیچیدگی جوامع در شرایط امروز و رشد پیشرفت فناوری های جدید به وجود آمده است افزود: در این رابطه اطلسی تحت عنوان اطلس آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش تهیه کرده ایم.

هادی زارع پور گفت: تعداد آسیب ها متفاوت است هر سال آسیب های جدید شناسایی می‌شود ما ابتدا ۵۰ آسیب را شناسایی کردیم و اکنون حدود 80 شناسایی شده است.

وی افزود: نقشه خطر پذیری مناطق در معرض آسیب‌های اجتماعی آماده شده است و در این نقشه مشخص شده مناطقی در معرض آسیب کجا هستند و چه مدارسی در استان در کانون آسیب قرار دهد و بر این اساس ما برنامه های مقابله ای را متمرکز می کنیم در مدارسی که آسیب پذیرتر هستند .

زارع پور با بیان اینکه جشنواره خوارزمی در 4 سطح مدرسه شهرستان استان و کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: حدود ۶۳۵۴ نفر از دانش آموزان فرهنگیان در این جشنواره مشارکت داشتند که ۵۴ نفر به عنوان برگزیده استانی و یک نفر به مرحله کشوری راه پیدا کرده است .

ج

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار