در جریان بازدید از فرهنگسرای امام خمینی مطرح شد:

قول مساعد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برای کمک به فرهنگسرا

زنجان (پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برای کمک به تجهیز و تعمیر فرهنگسرای امام خمینی (ره) قول مساعد داد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
قول مساعد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان  زنجان برای کمک به فرهنگسرا

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های استانی در کمک به مراکز فرهنگی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و جمعی از مسؤولان از فرهنگسرای امام خمینی (ره) بازدید کردند.

در جریان این بازدید رامین میرزایی از بخش‌های مختلف فرهنگسرای امام خمینی (ره) بازدید و قول مساعد برای تجهیز و تعمیر فرهنگسرا داد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان این بازدید با اشاره به گستردگی برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تعداد مراکز و صنوف فرهنگی و هنری تحت پوشش اداره کل وسیع و گسترده بوده و نیازمند توجه جدی است.

محمدربیع احمدخانی با بیان اینکه با کار مضاعف و تلاش بیشتر باید به تمام این حوزه‌های کاری توجه جدی کنیم، بر لزوم توسعه‌ی کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری و تحکیم زیرساخت‌های فرهنگی در استان تاکید کرد.

وی خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر را از ویژگی‌های بارز مجموعه‌ی کارکنان این اداره کل دانست و اظهار کرد: یکی از وظایف درحوزه فرهنگ و هنر برای کمک به مراجعان، هدایت‌گری و تسهیل گری بوده و کار در این حوزه نیازمند توجه زیاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار