ارائه بیش از 16 هزار خدمت عمرانی به مددجویان استان فارس

شیراز(پانا)-به گفته مدیرکل کمیته امداد فارس، در طرح 3500 واحدی مسکن محرومین تاکنون 2000 خانوار موفق به اخذ پروانه ساخت و به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد 1730 خانوار عملیات اجرایی واحد خود را انجام و قسط اول معوض و بلاعوض را دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ارائه بیش از 16 هزار خدمت عمرانی به مددجویان استان فارس

محمد بذرافشان با اعلام اینکه در 11 ماهه امسال 16 هزار و 830 مورد خدمات عمرانی در دست اجرا و اقدام شده به مددجویان کمیته امداد فارس ارائه شده است؛ گفت: این خدمات با اعتبار 78 میلیارد و 750 میلیون تومان و در سرفصل های احداث، تکمیل، خرید و تعمیر(کلی و جزئی) و اخذ معافیت انشعابات انجام شده است.
او ادامه داد: خدمات عمرانی مذکور شامل 3730 مورد احداث، خرید و تکمیل، 2450 مورد احداث فضاهای جانبی(حمام و سرویس بهداشتی)، 2650 مورد اجرای سیستم لوله کشی گاز خانگی و 3000 مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویی شهری و روستایی و همچنین 5000 واحد معافیت انشعابات جهت مددجویان بوده است.

بذرافشان افزود: در 11 ماهه امسال تعداد 328 خانوار تحت حمایت این نهاد مشمول واگذاری زمین رایگان جهت ساخت منزل مسکونی شدند. واگذاری زمین ها از طریق اداره راه و شهرسازی و خیران استان به مددجویان کمیته امداد انجام شده است. در حال حاضر اخذ مجوز ساخت این واحد ها در حال پیگیری است و در صورت مشارکت خیران و سازمان های متولی، احداث این منازل آغاز می شود.

مدیر کل امداد فارس اظهار کرد: در طرح 3500 واحدی مسکن محرومین که مرداد ماه امسال با حضور معاون اول رئیس جمهور و امضای تفاهم نامه با بنیاد مسکن صورت گرفت، تاکنون 2000 خانوار موفق به اخذ پروانه ساخت و به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد 1730 خانوار عملیات اجرایی واحد خود را انجام و قسط اول معوض و بلاعوض را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار