مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر :

ترویج تربیت اعتقادی و دینی جوانان ما را از آسیب‌های اجتماعی در امان نگه می‌دارد

اسلامشهر (پانا) - مسیر رشد ،تعالی، تکوین شخصیت و تحویل یک انسان سالم به جامعه از مسیر تربیت اسلامی عبور خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ترویج تربیت اعتقادی و دینی جوانان ما را از آسیب‌های اجتماعی در امان نگه می‌دارد

در این نشست حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت و ضمن تقدیر از معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان این حوزه اظهار کرد: اگر در حوزه پرورشی و تربیت بدنی هدف‌گزاری خوب انجام شود و برنامه عمیق داشته باشیم، فرزندان ما با فراگیری تربیت دینی و اعتقادی، فرهنگی و هنری ،سلامت جسمی و روحی و مشاوره قطعا"در شاکله و ساختار آموزش هم دارای نقش بسزایی خواهند بود.

او افزود: شناخت ذائقه و توانمندی دانش‌آموزان در حوزه پرورشی از آنها یک قاری قرآن عالی، مداح خوب، و هنرمندتوانا به بارخواهد آورد و ترویج تربیت اعتقادی و دینی جوانان مارا از آسیب‌های اجتماعی در امان نگه می‌دارد.

بنار تصریح کرد: اعتقاد داریم مسیر رشد ،تعالی، تکوین شخصیت و تحویل یک انسان سالم به جامعه از مسیر تربیت اسلامی عبور خواهد کرد و حوزه پرورشی و تربیت بدنی در اصل پیشران عملکرد آموزش و پرورش است.

در ادامه سولماز زارعی معاون پرورشیی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامی‌داشت هفته تربیت اسلامی بیان کرد: فعالیت کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی با توجه به تعطیلی مدارس و اجرای ده‌ها برنامه و مسابقه در فضای مجازی چند برابر شده و نیازمند توجه خاص مسئولان وزارت آموزش و پرورش به امور رفاهی این عزیزان است.

در این برنامه از کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی با اهدای لوح سپاس توسط مدیر و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار