شرکت حداکثری مدارس حدیث کساء و عفت آهنگری ناحیه یک ری در پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

شهرری(پانا) - کارشناس امور بانوان و کارشناس هماهنگی مجمع خیرین مدرسه‌ساز آموزش و پرورش ناحیه یک ری، از شرکت حداکثری مدارس حدیث کساء و عفت آهنگری ناحیه یک ری در طرح پویش ملی من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت حداکثری مدارس حدیث کساء و عفت آهنگری  ناحیه یک ری در پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، اکرم آلاشتی کارشناس امور بانوان و کارشناس هماهنگی مجمع خیرین مدرسه سازآموزش و پرورش ناحیه یک ری ، در مورد اجرای پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» گفت: این پویش فرصت انجام مسئولیت اجتماعی تک‌تک افراد جامعه را باهدف افزایش آگاهی و جلب مشارکت داوطلبان به ویژه بانوان در امر مدرسه‌سازی را مهیا می‌سازد.

او افزود: این فرصت برای همه اقشار جامعه امکان مشارکت با کمترین مبالغ و حتی پرداخت هزینه یک آجرا را ممکن کرده است تا جذب حداکثری خیرین را داشته باشیم.

آلاشتی تصریح کرد: دراین طرح می‌توان از ظرفیت مردمی و مشارکت خرد در زمینه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استفاده کرده و این موضوع به عنوان یک فرهنگ اجتماعی بین همه اقشار جامعه ترویج یابد.

او ضمن تاکید بر حضور در طرح پویش من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من بیان داشت: مخاطبین می‌توانند با مراجعه به سایت آجر به آجر نسبت به انتخاب استان موردنظر و واریز مبلغ اهدایی در این امر خدا‌پسندانه شرکت نمایند.

اکرم آلاشتی اظهار کرد: هدف از اجرای پویش دوم طرح آجر به آجر ، مشارکت بیشتر زنان در مدرسه‌سازی است. به منظور مشارکت در مدرسه‌سازی، علاقه‌مندان می‌توانند به سایت سازمان نوسازی مدارس کشور به نشانی http://ajorBajor.ir مراجعه و در مدرسه‌سازی سهیم شوند.

کارشناس امور بانوان و کارشناس هماهنگی مجمع خیرین مدرسه سازآموزش وپرورش ناحیه یک ری در تشریح استقبال دانش‌آموزان و همکاران ناحیه در طرح آجر به آجر تصریح کرد: در آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری استقبال از این پویش خوب بوده است و با تشکیل گروه پویش آجر به آجر و عضوگیری مدیران مدارس سعی در افزایش مشارکت دانش‌آموزان بیشتر را داشته‌ایم .

او گفت: تا به حال 15مدرسه استقبال بسیار خوبی درطرح پویش ملی من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من داشته‌اند ودانش‌آموزان و همکاران مدرسه حدیث‌کساء وعفت آهنگری صددرصد در این طرح شرکت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار