معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

ما باید دوستدار دانش‌آموزان خود باشیم

شهرری (پانا) - مراسم تقدیر از مربیان تربیتی و معاونین گروه‌های چهار، پنج و ده از مدارس ناحیه یک شهرری با حضور رییس اداره پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ، امام جمعه خاورشهر، و سایر مسئولان در کانون فرهنگی و هنری سمیه‌ این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ما باید دوستدار دانش‌آموزان خود باشیم

موسی صدیقی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مراسم هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: اگرما به آموزه‌های قرآن توجه کنیم، به سه قسمت ویژه آن پی‌خواهیم برد که می‌توان گفت یکی از مبحث‌های مهم آن تعلیم وتربیت و اهمیت خاص آن است. ما می‌توانیم با خواندن زندگی ائمه‌اطهار(ع) و فرامین این بزرگوران به هدف اصلی نظام که تعلیم و تربیت است نزدیک‌تر شویم .

او ادامه داد: اولین موضوعی که ائمه اطهار (ع) به آن توجه می‌کردند اصول و اعتقادات دینی بوده و این موضوع به این معنا است که ما هر آنچه را که باید به دانش‌آموزان در ابتدایی آموزش دهیم اصول اساسی دین و مذهب است. لذا این اصول جزء اصول اولیه‌ای است که ما باید به آن توجه کنیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری عنوان کرد: ما باید بدانیم که با هر دانش‌آموز چگونه برخورد کنیم و اگر بخواهیم تعلیم و تربیتی درستی صورت بگیرد، باید کاری انجام دهیم که فرد احساس کند ما دوستدار او هستیم تا بتوانیم زمینه شکوفا شدن آن‌ها را فراهم کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار