برگزاری نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموز ی خراسان شمالی به ریاست مدیر کل آموزش و پرورش استان و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی

در این نشست مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی مهدی مودی، ضمن تشکر از زحمات و برنامه های سازمان دانش آموزی استان، این سازمان را یکی از سازمانهای موفق در سطح کشور قلمداد کرده و در خصوص نقش و اهمیت شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی به تفصیل سخن گفت.

او خاطرنشان کرد: همان طور که ستاد ملی مقابله با کرونا بارها تاکید کرده است، رعایت جدی پروتکل های بهداشتی به جد باید در دستور کار باشد تا شاهد خیز مجدد این بیماری در سطح کشور نباشیم.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: سازمان دانش آموزی پل ارتباطی بین دانش آموزان و مدیران برای تصمیم گیری در برنامه های آموزش و پرورش برای ارائه مسائل و مشکلات دانش آموزان است.

او در ادامه عنوان کرد: فعالیتهای سازمان دانش آموزی تمرینی عملی برای پیشبرد اصول و معیارهای مردم سالاری است که دانش آموزان از نظر سیاسی و اجتماعی جهت اداره کشور برای فردایی بهتر آماده شوند.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان دراین جلسه ضمن استقبال از اجرای طرح روز درختکاری توسط سازمان دانش آموزی خواستار پخش آن از شبکه شاد یا به صورت ویدئو کنفراس شد.

مدیر کل آموزش وپرورش در پایان ابراز امیدواری کرد: سازمان دانش آموزی استان با جدیت تمام نسبت به برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگ با حوزه معاونت پرورشی و دیگر معاونت‌های اداره کل، برای ارائه کارهای مهم و مستند همکاری مستمر داشته باشد.

مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: سازمان دانش آموزی به عنوان نهادی پویا، قدرت مند و خلاق همواره در راستای توانمندسازی طیف وسیعی از دانش آموزان فعالیت کرده است و اهداف آن کاملا هم راستا با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیر سازمان دانش آموزی عنوان کرد: شورای برنامه‌ریزی، رکن اصلی و موتور محرکه سازمان دانش آموزی محسوب می شود و تصمیمات این شورا به‌عنوان قانون در سازمان قابل اجراست.

در ادامه این نشست، مصباح به بیان عملکرد این سازمان در خصوص تولید محتوای بسته تربیتی پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی، اجرای جشن های نیکوکاری و زمین (روز درختکاری)، تشویق مادی و معنوی پیشتازان شرکت کننده و مقام آوران کشوری در جشنواره تابستانه شبکه شاد، برگزاری مناظره دانش آموزی و... پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار