مدیر مدارس الکترونیکی آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش:

اجرای طرح «آبا» برای آموزش بازماندگان از تحصیل در خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -مدیر مدارس الکترونیکی آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با تمام توان از آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل حمایت می کند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «آبا» برای آموزش بازماندگان از تحصیل در خراسان شمالی

شاهمرادی در مراسم افتتاحیه طرح آشتی با آموزش(طرح آبا) گفت: دانش آموزان زیادی با وجود داشتن استعداد و علاقه به درس خواندن به واسطه وضعیت نامطلوب اقتصادی خانواده از تحصیل باز می مانند که آسیب ها و مشکلات زیادی را به وجود می آورد، اما امید است با اجرای کامل این طرح شاهد کاهش آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل باشیم

وی با اشاره به اهمیت بازگشت دانش آموزش بازمانده از تحصیل به آموزش و تأثیر این طرح در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای وضع فرهنگی و بهداشتی شهرستان ها و مناطق گفت: طرح ملی آشتی با آموزش (آبا) از روش آموزش از راه دور، با استفاده از تجهیزات آموزش الکترونیکی و ظرفیت های بومی و منطقه ای اجرا می شود.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: بعد از انقلاب اسلامی افتخارات زیادی برای آموزش و پرورش به ثمر آمده است.

وی ادامه داد: پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی عالی بوده اما در دوره متوسطه اول ودوم کاهش پیدا کرده است.

شاهمرادی افزود: طرح آبا دارای 4 رکن اساسی دانش آموز ، آموزش و مدرسه و حامی است و غیر حضوری و الکترونیکی بودن این طرح از ویژگی های بازر این طرح محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: مطالب آموزشی کلاس ها به صورت آنلاین و آفلاین برای دانش آموزان بارگذاری می شود.

شاهمرادی گفت: گسترش و کوتاه کردن دوره آموزشی با توجه به شرایط دانش آموز، حسن این کار است.

گفتنی است طرح آشتی با آموزش(طرح آبا) در روستاهای محمدعلی پهلوان و باغچق شهرستان بجنورد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی و مدیر مدارس الکترونیکی آموزش از راه دور وزارت و مسئولان شهرستانی آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار