برگزاری آیین تقدیر از مدرسین خبر پانا خوزستان

اهواز (پانا) - طی آئینی با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان از مدرسین خبر پانا خوزستان تجلیل و گواهینامه و کارت مدرسی خبر پانا به آنها اعطا شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تقدیر از مدرسین خبر پانا خوزستان

به گزارش پانا ، ظهر امروز طی آئینی باحضور رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان از شرکت کنندگان در دوره کشوری آموزش مقدماتی مدرسین خبرگزاری پانا که موفق به دریافت گواهی پایان دوره و کارت مدرسی شدند ، تجلیل شد.
محمد رحیم کریمی در این مراسم با اشاره به هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم سازمان دانش آموزی تربیت دانش آموزان و فرهنگسازی در جامعه است.
او ضمن تاکید بر ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی در شرایط فعلی جامعه عنوان کرد : امیدوارم با فرهنگسازی و رعایت نکات بهداشتی هرچه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس مهلک باشیم چرا که رعایت پروتکلهای بهداشتی یک مسئولیت اجتماعی قلمداد می شود و وظیفه ماست که این مهم را به دانش آموزان یاد بدهیم .
کریمی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش و همکاری گروهی مدرسین خبر بیان کرد: شرکت کنندگان خوزستانی در دوره کشوری تربیت مربی خبرگزاری پانا موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شدند.
او درپایان بر اهمیت تربیت خبرنگاران دانش آموز تاکید کردو افزود: به یاری خدا و در صورت بهبود شرایط و خروج از وضعیت قرمز ،با تقسیم بندی های قطبی که برنامه ریزی کرده ایم در مناطق و نواحی استان ب حضور مدرسین کلاسهای آموزش خبرنگاری دانش آموزان و همکاران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار