معرفی فیلم‌های «108 دقیقه از یک قرن»

تهران (پانا) - فیلم کوتاه «بعدی» سومین فیلمی‌ست که در بسته «108 دقیقه از یک قرن» روی پرده می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معرفی فیلم‌های «108 دقیقه از یک قرن»

به گزارش روابط عمومی، فیلم کوتاه «بعدی» ساخته سعید صادقی سرارودی، سومین فیلمی‌ست که در بسته فیلم کوتاه «108 دقیقه از یک قرن» روی پرده‌ سینماهای هنروتجربه می‌رود.
داستان این فیلم درباره یک عکاس است که همه مشتریان خود را به یک شکل درآورده و از آن‌ها عکس می‌گیرد اما در مواجهه با یک مشتری دچار مشکل می‌شود.
در یادداشت کارگردان اثر می‌خوانیم: « چرخه خشونت کجا متوقف می‌شود؟
در زندگی زیسته‌ام این سوالی است که همواره برایم مطرح بوده است که صلح و دوستی از کجا و در چه زمان شروع خواهد شد و یا به عبارت بهتر چرخه خشونت کجا متوقف خواهد شد؟ در چه زمان و مکانی نوع بشر پاسخ خشونت‌های قبلی را با چیزی به غیر از خشونت خواهد داد؟ ما همواره از زمان تولد تا لحضه مرگ در اجتماع زندگی می‌کنیم، خواه خانواده باشد خواه جامعه .
مواجه با خشونت جزء جدایی‌ناپذیر زندگی ماست اما کجا می‌شود این جزء را از زندگی بشر جدا کرد؟ آیا بعدی وجود خواهد داشت که این چرخه را قطع کند یا او نیز راه رفته را ادامه خواهد داد؟»
«بعدی» تا کنون در شانزدهمین دوره جشنواره «سیدیچیکورتوی» ایتالیا، دهمین دوره جشنواره «فیگاری» ایتالیا، جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان آسوریک حضور داشته است.
احمدرضا رافعی بروجنی، علی برقی، شاهو صالحی، کیوان قاضی در این فیلم کوتاه نقش‌آفرینی کرده‌اند.
از عوامل «بعدی» می‌توان به نویسنده و کارگردان :سعید صادقی سرارودی، طراح صحنه و لباس :سعید صادقی سرارودی، اجرای صحنه :مهنام حجازی، مجتبی ظهوری، تهیه کننده: سعید صادقی سرارودی ، انجمن سینمای جوانان ایران، مجری طرح: گروه فرهنگی هنری میسا، سرمایه‌گذاران: انجمن سینمای جوانان ایران، سعید صادقی سرارودی، گریم: اهورا قاسمی، عکاس: فاطمه کرمانشاهی، مدیر فیلمبرداری: یاسر آقا امینی ها، دستیاران فیلمبردار: عطا قنبری، علی سبحانی، مهرداد عصری پور، داریوش رشیدی، صدابردار: فرخ فدایی، تدوین: سعید صادقی سرارودی، طراحی صدا و میکس: حسین قورچیان، اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده، مدیر تولید: مجید مهدی زاده، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: امین رضوی، تدارکات: علی بهمدی.
نگار امیری و فروغ گشتیل روابط عمومی این آثار را برعهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار