در شهرستان بهارستان انجام شد؛

برگزاری محفل مجازی انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت اسلامی

بهارستان۲(پانا)- به مناسبت هفته تربیت اسلامی، محفل انس با قرآن کریم به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان های استان تهران با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل مجازی انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت اسلامی

سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس امور تربیتی تبریک گفت و از عوامل اجرایی و برگزارکننده این برنامه تشکر وقدردانی کرد.

او در ادامه در خصوص برگزاری محفل انس با قرآن گفت: هفته امور تربیتی بهانه‌ای شد برای اینکه بار دیگر، خود را به سرچشمه معرفت و قرآن کریم نزدیک کنیم، قرآنی که برنامه زندگی ما انسان‌ها است برای هدایت و سبک زندگی بشر و آنچه که نگاه خداوند متعال بوده که برای ما آفریده شده است، امیدواریم نهایت استفاده را از آن ببریم.

در راستای این برنامه و بعد از تلاوت قرآن کریم توسط قاریان منتخب ممتاز بین المللی، وحید خرائی و محسن قاسمی، گروه سرود نورالهدی، سرودی را به مناسبت هفته تربیت اسلامی اجرا شد.

لازم به ذکر است محفل انس با قرآن کریم، به صورت مجازی و در بستر شاد به صورت زنده در کانال اطلاع رسانی بهارستان دو با تلاوت قرآن رضا پرنلو و با مجرگری بهنام علیزاده برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار