استاندار البرز: ۷۲۱ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند

کرج(پانا)- استاندار البرز خبر داد اردوگاه ماده ۱۶ البرز راه اندازی شده و برای تداوم و استمرار خدمات دهی در این کمپ باید تمامی مسئولان استان همراهی ویژه ای داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: ۷۲۱ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، عزت الله شهبازی، استاندار البرز در جلسه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر با قدردانی از اقدامات و برنامه های اعضای این شورا، افزود: با هماهنگی و انسجامی که بین مسئولان مربوطه شکل گرفت، پس از مصوبه جلسه قبل، 721 معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند.
وی ادامه داد: این افراد در کمپ های ماده 15 برای درمان و ترک اعتیاد بستری شدند تا چهره آلوده شهر برای مردم زیبا و امن شود.
شهبازی گفت: بواسطه این اقدام، جرائم خرد اعم از سرقت در استان کاهش چشمگیری داشت.
وی افزود: عزمی جدی شکل گرفت تا با اجرایی شدن بیش از 80 درصد مصوبات شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر، اقدامی ماندگار شکل بگیرد.
استاندار البرز اضافه کرد: براین اساس از وجود بخش خصوصی و سازمان صمت جهت آموزش و ایجاد اشتغال بهبود یافتگان و افراد در حال ترک اعتیاد بهره برداری شد.
وی بیان کرد: با این اقدامات به ما اثبات شد که کمبود امکانات و اعتبارات نمی تواند سد راه انجام ماموریت ها و مسئولیت ها شود بلکه باید با همدلی و اتحاد وارد میدان شد و از کمترین امکانات در این مسیر بیشترین بهره را برای کسب رضایتمندی مردم، برد.
شهبازی گفت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز برای مشارکت در راه اندازی اردوگاه نگهداری از معتادان متجاهر اعلام آمادگی کرده است که باید با استفاده از تمامی ظرفیت های استان هر چه سریع تر برای این امر بهره برداری کنیم.
شهبازی عنوان کرد: کارگروهی با مسئولیت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری البرز شکل بگیرد و برای راه اندازی اردوگاه ماده 16 برنامه ریزی شود.
استاندار البرز در ادامه گفت: حتی یک روز هم مهم است و نمی توانیم درنگ کنیم، قراردادی منعقد شود و مسئولیت هر یک از اعضا مشخص شود و اردوگاه ماده 16 تکمیل شود.
وی افزود: باید فوری نسبت به پذیرش معتادان متجاهر اقدام شود و همزمان نیز امکانات و تجهیزات تکمیل شود.
شهبازی گفت: از دستگاه قضا انتظار می رود که در این مسیر همراهی بیشتری داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: 300 میلیون تومان اعتبار برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر اختصاص دادیم و برای اردوگاه نیز همراهی خواهیم کرد.
استاندار البرز گفت: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر در استان نیز وارد عمل شوند و بودجه ای برای اردوگاه به صورت ماهانه تخصیص دهند.
وی در پایان افزود: اردوگاه ماده 16 البرز راه اندازی شده و برای تداوم و استمرار خدمات دهی در این کمپ باید تمامی مسئولان استان همراهی ویژه ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار