در جلسه گرامیداشت هفته تربیت اسلامی عنوان شد:

با گفتار، رفتار و سوادمان باید دانش آموز را به اخلاقیات و انسانیت رهنمون سازیم

تهران (پانا)- هنر یک مربی تبیین باورهای اخلاقی و انسانی است و تمام این ها مستند بر آیات الهی است.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
با گفتار، رفتار و سوادمان باید دانش آموز را به اخلاقیات و انسانیت رهنمون سازیم

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 6 تهران، به نقل از کارشناسی فرهنگی و هنری منطقه، به مناسبت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی، جلسه گرامیداشت هفته تربیت اسلامی با حضور جواد نظریان؛ مدیرمنطقه، حسن کریمی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، علی اکبری؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز، قاسم شاه چراغ؛ مسئول سازمان دانش آموزی و مدیر کانون فرهنگی تربیتی نیایش در فضای مجازی و برای معاونین پرورشی مدارس از طریق سامانه شاد و برگزار شد.

در ابتدا جواد نظریان ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات پیام آور کربلا حضرت زینب(س)، از مقام شامخ همکاران تربیتی تجلیل و گفت: حوزه تربیت حوزه ظریفی است، خداوند بعد از خلقت انسان، قدرت انتخاب و اختیار را به او داده است و 124هزار پیامبر را برای راهنمایی انسان فرستاده، زیرا انسان را موجودی مختار آفریده است.

وی در ادامه گفت: خداوند به انسان اقتدار داد تا هر آنچه انجام می دهد چه خوب و چه شر، به سوی خودش بر گردد و عواقب اعمالش را باید بپذیرد. کار تربیتی هم از همین مقوله است و رسالت مهمی است که مربی باید با ایجاد باور قلبی، راه پیامبرگونه برای دانش آموزش تبیین کند.

نظریان در ادامه افزود: با گفتار، رفتار و سوادمان باید دانش آموز را به اخلاقیات و انسانیت رهنمون سازیم. هنر مربی تبیین این باورهای اخلاقی و انسانی است و تمام اینها مستند بر آیات الهی است.

سپس کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و حاجی علی اکبری از زحمات همکاران حوزه تربیتی اعم از حوزه سلامت و بهداشت، مشاوره و تربیت بدنی قدردانی کردند.

در ادامه جلسه فردوسی به عنوان نماینده مدیران و یکی از دانش آموران دبیرستان فرهنگ با خواندن دلنوشته مطالبی درباره امورتربیتی و تربیت اسلامی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار