در پی انتشار خبری در فضای مجازی؛

آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر تعطیلی مدارس را تکذیب کرد

زاهدان (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر تعطیلی مدارس استان را که در فضای مجازی منتشر شده بود، تکذیب کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر تعطیلی مدارس را تکذیب کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، داود گلی گفت: روز گذشته برخی کانالهای خبری مبادرت به انتشار مطلبی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان تحت عنوان تعطیلی مدارس کردند که تاکید می‌شود این موضوع صحت و وجاهت قانونی ندارد.

وی افزود: در خصوص ادامه فعالیت مدارس، دستورالعمل ابلاغی بازگشایی مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش (اول بهمن) کماکان فصل الخطاب خواهد بود.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر در نحوه ارائه آموزش دانش آموزان و فعالیتهای مدارس از طریق سایت و کانالهای ارتباطی این اداره کل اطلاع رسانی خواهدشد؛ بنابراین از همه خانواده ها، اولیا محترم، فرهنگیان فهیم و دانش آموزان عزیز درخواست می شود اخبار مربوط به فعالیت های آموزشی و تربیتی را از مبادی رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیری و از توجه به شایعات پرهیز کنند..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار