امور تربیتی بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است

زاهدان (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر سیستان و بلوچستان گفت فعالیت‌های امور تربیتی و پرورشی در مدارس بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است

مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی با حضور جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان موفق و برتر اداره آموزش و پرورش عشایر برگزار شد.

عبدالواسع پاکزاد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روح مطهر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به معاونان، مربیان پرورشی و دانش آموزان و دست‌اندرکاران حوزه نظام تعلیم و تربیت این اداره اظهار کرد: هشتم اسفند ۱۳۵۹ روز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی در آموزش و پرورش است تا از این طریق بتوانیم نسل نو شکفته انقلاب را در راستای اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تربیت کرد.

پاکزاد افزود: حضور مربیان پرورشی در نشر فرهنگ انقلاب و نهادینه کردن ارزش های دینی و ملی تأثیر بسزایی در مدارس عشایری داشته است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش عشایر استان نیز در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت‌های مربیان پرورشی و دانش آموزان عشایری در شرایط کرونایی به بیان موفقیت‌ها و کسب رتبه ها در جشنواره ها و مسابقات در سال تحصیلی جاری پرداخت.

ابوالفضل حیدری امین افزود: امیدواریم تا با فراهم سازی شرایط ایجاد تمدن نوین اسلامی و رسیدن به حیات طیبه بتوانیم نسلی خلاق که موجب رشد و شکوفایی و اقتدار کشور اسلامی ایران باشد را تربیت کنیم.

گفتنی است در این مراسم از همکاران و دانش آموزان برتر و موفق عشایری در حوزه فرهنگی هنری و تربیت بدنی و سلامت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار