نهمین دوره همایش مدرسه ایرانی _ معماری ایرانی در مدرسه دارالفنون برگزار می‌شود

تهران (پانا) - نهمین دوره همایش و نمایشگاه ملی و دومین همایش بین المللی مدرسه ایرانی _ معماری ایرانی فردا دوازدهم اسفند با حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه دارالفنون تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دوره همایش مدرسه ایرانی _ معماری ایرانی در مدرسه دارالفنون برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نهمین دوره همایش و نمایشگاه ملی و دومین همایش بین المللی مدرسه ایرانی _ معماری ایرانی با رویکرد هویت‌بخشی به فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی، روز سه‌شنبه دوازدهم اسفند ماه در مدرسه ماندگار دارالفنون تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش تهران برگزار می شود.

داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس گفت: در نهمین دوره همایش مدرسه ایرانی _ معماری ایرانی 222 طرح در چهار بخش دانشجویی، مهندسین مشاور، همکاران ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها و عکاسی به دبیرخانه همایش ارسال شده است که پس از داوری آثار و طرح های برتر مشخص شدند.

دبیر نهمین دوره همایش معماری ایرانی _ مدرسه ایرانی افزود: برای نخستین بار موضوع طراحی مدارس روستایی و عشایری به عنوان یکی از محورها و موضوعات طرح ها و مقالات نیز مطرح شده است.

گفتنی است، این همایش به طور زنده از سایت آپارات به آدرس https://www.aparat.com/madreseirani_memariirani/live پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار