بسته‌ «آزمایش در خانه» به‌عنوان مکمل آموزش‌های مجازی در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفت

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی در گفتگو با مجله خبری، تحلیلی و تصویری نگاه، به تشریح بسته‌ «آزمایش در خانه» پرداخت و گفت که این بسته آزمایشگاهی به‌عنوان مکمل آموزش‌های مجازی تولید و در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۶۷۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بسته‌ «آزمایش در خانه» به‌عنوان مکمل آموزش‌های مجازی در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفت

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علی‌محمد مصلحی با اشاره به تاریخچه تأسیس شرکت صنایع آموزشی اظهار کرد: در راستای اهمیت آموزش و استفادۀ بهینه از سرمایه‌گذاری‌های کلان آموزشی، وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، باهدف محقق ساختن اهداف بزرگ آموزشی، شرکت صنایع آموزشی را در سال ۱۳۵۴ تأسیس کردند.

وی ادامه داد: این شرکت انواع محصولات سرگرمی‌های علمی خلاق، بازی‌های فکری و آموزشی، تجهیزات آموزشی، کمک‌آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی را برای کلیۀ دوره‌های تحصیلی متناسب با شرایط زمان، تغییرات فن‌آوری، برنامه‌ریزی و محتوای کتاب‌های درسی طراحی، نمونه‌سازی و تولید می‌نماید و با عضویت در سازمان‌های نظارتی و مؤسسات معتبر جهانی ازجمله انجمن تحقیق و توسعۀ کشور و با داشتن گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 و گواهینامه تعهد به تعالی (EFQM) روزبه‌روز بر توانمندی‌ها و کیفیت محصولات خود می‌افزاید.

مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی با اشاره به شرایط ناشی از کرونا اظهار کرد: تعطیلی مدارس باعث شده تا دانش آموزان از طریق فضای مجازی آموزش‌های خود را پیگیری نمایند. درصورتی‌که برخی درس‌های آزمایشگاهی و یا تجربی نیاز به حضور در آزمایشگاه و کارگاه‌های مجهز دارد.

مصلحی بابیان اینکه شرکت صنایع آموزشی در راستای رفع این ضعف آموزش مجازی و تکمیل این نوع آموزش‌ها، اقدام به تولید محصولاتی برای کمک به دانش آموزان نموده است، اظهار کرد: محصولات مذکور ویژه پایه‌های مختلف ارائه‌شده، از اول ابتدایی تا نهم متوسطه و تعدادی از آزمایش‌های موجود در کتاب درسی را نیز پوشش می‌دهد تا دانش آموزان با مونتاژ قطعات این بسته اقدام به انجام آزمایش‌های درسی کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا در صفحه‌های کتاب، بارکدهایی قرار داده‌شده است و دانش آموزان می‌توانند از طریق این بارکدها فیلم آزمایش‌ مربوطه را مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار