مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری؛

یک معاون یا مربی پرورشی باید در تمامی سطوح مدیریتی خوب باشد

شهر ری(پانا) - فضای مجازی و آموزش از راه دور فضای خیلی جدیدی است و اختیارات بسیار ویژه‌ای برای افراد دارد، با این وجود، تربیت دانش‌آموزان در این موقعیت باید جدی‌تر گرفته شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
یک معاون یا مربی پرورشی باید در تمامی سطوح مدیریتی خوب باشد

در مراسم تجلیل از معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در آموزشگاه ابتدایی دخترانه طواف و معماریان که با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، مسئول سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) و مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری برگزار شد؛ علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری از شهیدان رجایی و باهنر که دو معلم شاهد و نمونه بودند نام برد و بیان کرد: یک معاون یا مربی پرورشی خوب باید در تمامی سطوح مدیریتی نیز خوب باشد، فضای مجازی و آموزش از راه دور فضای خیلی جدیدی است و اختیارات بسیار ویژه‌ای برای ما دارد، تربیت دانش‌آموزان در این موقعیت باید جدی‌تر گرفته شود.

او در ادامه خطاب به معاونان و مربیان و پرورشی گفت: در این زمان و موقعیت نباید عقب‌نشینی کرد، تولید محتوا با همکاری دانش‌آموزان می‌تواند کلیدی برای مقابله با کرونا باشد و چون دانش‌آموزان ما در خطر هستند، اگر تشکل‌های ما کاملتر باشد آسیب‌های ما و دانش‌آموزان ما از این خطرها کمتر می‌شود. تمام مدیران، معاونان و مربیان پرورشی باید دانش‌آموزان را عضو گروه‌های تشکلی مدرسه کنند.

سپس ابوالحسن قلی زاده مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام و شهدا ادامه داد: کار ما و تمام دبیران و مدیران به گونه‌ای، شبیه به کار پیامبران است.

او در ادامه در رابطه با فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: طرحی که مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در زمینه تشکل‌ها اشاره کرد به این عنوان است که هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی دارد، در این وضعیت همه باید لوازم و ساختار آموزشی خود را به منزل‌های خود انتقال دهیم و از تمام مربیان سخت کوش و زحمت‌کش قدردانی و تجلیل کرد، که در این امر بسیار کوشا بودند.

قلی زاده تصریح کرد: ما باید تحولی که شهید رجایی در امور نهاد مقدس امور تربیتی و وجود آوردند را در آموزش و پرورش و مشارکت دانش آموزان به ویژه دانش‌آموزان تشکلی نیز ادامه دهیم و با برگزاری نماز جماعت، اردو، مسابقات قرآنی و... دانش آموزان را در مشارکت در طرح‌ تشکل های دانش آموزی تشویق کنیم.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار