کارشناس دوره متوسطه اول آموزش و پرورش رودهن:

برگزاری مرحله دوم جشنواره خوارزمی دررودهن

رودهن (پانا) - شرکت در یک رقابت سازنده مانند جشنواره خوارزمی که موجب شناسایی توانمندی و علاقه است به امر مهم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله دوم جشنواره خوارزمی دررودهن

پروین گشتاسبی، کارشناس دوره متوسطه اول و امور بانوان ‌اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن درگفت و گو با پانا از برگزاری مرحله دوم جشنواره خوارزمی نوجوان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در شش محور ادبیات، آزمایشگاه، پژوهش، بازارچه دست‌سازه و زبان انگلیسی با هدف شناخت استعداد و توانایی‌های دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: جشنواره خوارزمی دارای چهار سطح آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری است که دانش‌آموزان منتخب مدرسه جهت شرکت در مرحله منطقه ای ازتاریخ دوم الی هجدهم اسفند با حضور شش ناظر تخصصی و بیست داور به رقابت می‌پردازند.

گشتاسبی مبنای پذیرش مرحله آموزشگاهی را براساس برگزاری آزمون یا شناخت وضعیت درسی در طول سال تحصیلی توسط دبیران عنوان کرد و گفت: تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده در مرحله منطقه حدود ۱۰۰ نفر از بیست و یک مدرسه در گروه‌های دو نفره و یا به صورت انفرادی شرکت می‌کنند.

کارشناس دوره متوسطه اول آموزش و پرورش منطقه رودهن به افرادی که در این رقابت شرکت کردند و موفق نشدند تا به مراحل بالاتر دست یابند، توصیه کرد: شرکت در یک رقابت سازنده که موجب شناسایی توانمندی و علاقه است به امر مهم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان کمک خواهد کرد و همچنین دانش‌آموزان می‌توانند در پایه‌های بالاتر مجددا در جشنواره شرکت کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار