نمایشگاه بهاره بجنورد از نیمه اسفنددر فضای مجازی

بجنورد(پانا)- رییس اتاق اصناف بجنورد گفت نمایشگاه بهاره امسال در مرکز استان در فضای مجازی برگزار می‌شود که این رویداد از ۱۵ اسفندماه آغاز به کار خواهد کرد.  

کد مطلب: ۱۱۶۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه بهاره بجنورد از نیمه اسفنددر فضای مجازی

به گزارش اتاق بازرگانی، مهدی امیدوار اظهار داشت: نمایشگاه بهاره به مدت ۱۰ روز دایر خواهد بود و شهروندان می توانند مایحتاج خود در شب عید را با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف، به صورت اینترنتی از این نمایشگاه خریداری کنند.

رییس اتاق اصناف بجنورد گفت: در نمایشگاه مجازی، افراد با مراجعه به غرفه ها، نسبت به خرید اقلام مختلف اقدام می کنند و اجناس از طریق پست به نشانی آنان ارسال می شود.

امیدوار خاطرنشان کرد: با رایزنی های انجام شده، پست اجناس با کمترین هزینه انجام می شود و غرفه های مجازی هم با کمترین میزان هزینه به اصناف واگذار می شود.

وی با تاکید بر اینکه از عرضه اجناس با کیفیت پایین در این نمایشگاه جلوگیری می شود، گفت: کارشناسان اتحادیه ها بر کیفیت اجناس نظارت داشته و قیمت ها و نحوه عرضه کالاها را زیر نظر خواهند گرفت.

امیدوار افزود: همه غرفه داران این نمایشگاه از داخل استان هستند و تنها اصناف دارای پروانه کسب مجاز به شرکت در این رویداد شده اند بر این اساس هرگونه شکایت و انتقاد از اجناس عرضه شده قابل پیگیری و رسیدگی است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه سال نو، فروش فوق العاده در اصناف مختلف انجام می شود و اصناف می توانند به مدت یک ماه اجناس و مایحتاج مردم را با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه کنند.

رییس اتاق اصناف بجنورد گفت: کسبه برای فروش فوق العاده حتما باید مجوز دریافت کنند، فروش فوق العاده بدون مجوز تخلف است و با این تخلف برخورد قانونی می شود.

در خراسان شمالی ۳۰ هزار واحد صنفی و در مرکز استان ۱۶ هزار واحد صنفی فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار