مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای معاونین:

مربیان پرورشی، پیشروان سنگر تعلیم و تربیت در مباحث دینی و فرهنگی هستند

زنجان (پانا) - چهل و سومین شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن شهید تجلی با حضور همه اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی، پیشروان سنگر تعلیم و تربیت در مباحث دینی و فرهنگی هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تبریک هفته امور تربیتی و روز تربیت اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مربیان پرورشی را پیشروان سنگر تعلیم و تربیت در مباحث دینی و وفرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: کار عمده ی مربیان پرورشی، انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی به مدارس و از مدارس به نسل آینده است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ارزیابی های انجام گرفته از دستگاه تعلیم و تربیت استان، بزرگترین ضعف سیستم در این ارزیابی ها را متوجه عدم مستند سازی اقدامات انجام گرفته دانست و خواستار توجه بیش از پیش به این مهم شد.

وی افزود: مستند سازی به موقع و صحیح علاوه بر این که باعث می شود خدمات انجام گرفته به ذی نفعان بهتر و رساتر معرفی شوند برای حفظ ارزش خدمات صورت گرفته عاملی مهم و حیاتی است.

مظفری با بیان این که در روزهای پایانی می بایست حسابرسی دقیقی نسبت به امورات مالی و نظارت به برنامه های اجرا شده توسط واحدها صورت بگیرد خواستار نگاه مسئولانه به بحث آموزش و پرورش توسط واحد های مربوطه شد. وی در این راستا آموزش مستمر کارشناسان و مسئولان ذیربط در خصوص وظایف سازمانی بر اساس نیاز های سازمانی یک امر لازم و ضروری برشمرد.

در این جلسه همچنین محمد حسین صفری رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان در خصوص طرح ملی شهاب و روند اجرایی و دستورالعمل آن گزارشی ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار