مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش منصوب شد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابلاغی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی این سازمان را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، طی ابلاغی از سوی حسن ملکی مسؤولیت اداره کل اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به حبیب‌الله مهری سپرده شد.

معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در ابلاغ مهری آورده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به پیشنهاد معاون محترم توسعه منابع و پشتیبانی، به‌عنوان مدیرکل اموراداری و پشتیبانی منصوب می‌شوید.

در این راستا برنامه‌ریزی و پی‌گیری لازم برای تعالی فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه‌ای، بهینه‌سازی نیروی‌انسانی و غنی‌سازی سازمان با نیروهای دانا، آگاه، خوش فکر، متدین و انقلابی، افزایش بهره‌وری، پیگیری تصویب بازآرایی ساختار سازمان، اهتمام به امر آموزش و ارتقای سرمایه انسانی و نیز توسعه خدمات رفاهی کارکنان، اصلاح روش‌ها و فرایندها در راستای تحقق شاخص‌های یک سازمان چابک و تحول‌گرا، از اولویت‌های آن اداره کل خواهد بود.

امید است با توکل به خداوند متعال و در پرتو عنایات خاص امام عصر ارواحنافداه و با الهام از وصایای گران‌قدر امام راحل (قدس سره) و نصب‌العین قراردادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی با اعمال مدیریت جهادی موفق باشید.

حبیب‌الله مهری پیش از این ابلاغ، مسؤولیت سامان‌دهی و جذب نیروی انسانی و پی‌گیری‌‌های ویژه، عضویت در کمیته‌‌های رفاهی، IT، شورای فرهنگی و ریاست مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و روابط عمومی معاونت توسعه و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، مسؤول آموزش و پژوهش دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسؤول امور فرهنگی و اجتماعی ستاد برگزاری نماز جمعه تهران، عضو شورای تحول اداری سازمان ملی جوانان، عضو شورای تحول اداری وزارت ورزش و جوانان، عضو هیات مرکزی گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه و رییس اداره حراست سازمان پژوهش را در کارنامه خود داشته است.

شایان ذکر است طی مراسمی در نشست شورای اقدامات تحولی، با حضور مدیران سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از خدمات و تلاش‌های مهدی جلالی در مدت مسؤولیت وی در اداره کل امور اداری و پشتیبانی تقدیر شد.

همچنین حبیب الله مهری در ابلاغی از سوی ملکی تا معرفی فرد جدید با حفظ سمت سرپرست اداره حراست سازمان پژوهش نیز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار