امسال برنامه راهیان نور به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه هماهنگی اردو راهیان نور سال 1400 گفت: امسال برنامه راهیان نور به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
امسال برنامه راهیان نور به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در جلسه هماهنگی اردو راهیان نور سال 1400 ضمن تسلیت رحلت حضرت زینب (س) امور تربیتی را صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: زحمات و تلاش های مربیان پرورشی و تربیتی طی چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شایان تقدیر است.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در یکسال گذشته بسیاری از فعالیت های حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... را تحت الشعاع خود قرار داده است اظهار کرد: فعالیت های آموزشی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت نیز تحت تاثیر شیوع این ویروس قرار گرفت و به یک بستر جدید به نام سامانه شاد منتقل شده است که این مهم یک سری آسیب ها و در کنار آن دستاوردهایی به همراه داشته است.

خدابنده با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بهبود فضای فرهنگی جامعه کمک های شایانی نموده است تصریح کرد: ترویج این فرهنگ با رشد مسئولیت پذیری، تعهد، ایمان، اعتقاد، صداقت و درستکاری در دانش آموزان عامل ارتقاء اخلاق مداری در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در حوزه فرهنگی و تربیتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: فعالیت های متعددی همه سال در این حوزه در آموزش و پرورش استان اجرا می شود که می توان در این زمینه به طرح شهید پژوهی اشاره کرد، سال گذشته از حدود 65 جلد کتاب از زندگینامه و وصیت نامه شهدا رونمایی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه همه ساله شاهد اشتیاق و علاقه مندی فراوان دانش آموزان و خانواده ها برای شرکت در برنامه راهیان نور بوده ایم تصریح کرد: این اشتیاق نشان از میزان اثرگذاری بالای این برنامه بر دانش اموزان دارد، روحیه معنوی دانش آموزان پس از بازگشت از این اردوها کامل محسوس است، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد با همکاری بسیج دانش آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار