فعالیت روزبازارهای تهران در صورت تداوم وضعیت زرد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان این امر گفت تا زمانی که وضعیت شیوع بیماری در شرایط‌ زرد باشد روزبازارها دایر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت روزبازارهای تهران در صورت تداوم وضعیت زرد

سید علی مفاخریان در یک برنامه تلویزیونی با بیان این که ۴۰ روزبازار در تهران فعال است که عمدتا روباز هستند، افزود: روزبازارهای پایتخت فرصتی به ارائه‌دهندکان کالا خدمات می‌دهد که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی کسب درآمد کنند.

وی افزود: تا زمانی که وضعیت شیوع بیماری در شرایط‌ زرد باشد روزبازار ها دایر خواهد بود اما اگر دوباره تهران به وضعیت قرمز و بحرانی برسد، مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا برای فعالیت آن ها تصمیم گیری می کنیم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر این که روزبازارهای شهرداری تهران فرصتی برای استفاده از ظرفیت شبکه تولید و توزیع داخلی است، گفت: روزبازارهای تهران با متقاضیان محلی، با تجمع افراد مواجه نمی‌شود. ضمن این که فضای روزبازار امکان تهویه مناسب هوا را فراهم می‌کند. ملاحظاتی از جمله سنجش تب در ورودی‌های بازار و نظارت مجموعه های بهداشتی باعث شده که بتوانیم تا حد زیادی شرایط بهداشتی را کنترل کنیم.

مفاخریان تصریح کرد: با توجه به شکنندگی فضاهای تجاری و اقتصادی، هدف شهرداری تهران از برگزاری روزبازارها رونق اقتصاد شهر با استفاده از عرضه کالاها در نهایت سلامت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار