دعوت به ثبت اطلاعات کد بورسی اعضای سابق و فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان

تهران (پانا) - با توجه به سیاست‌گذاری‌های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان مبنی بر ورود هلدینگ‌های آن به بورس که مراحل مطالعاتی و اجرایی آن در حال انجام است و برای آمادگی برای برنامه‌ریزی‌های آتی، در اختیار داشتن اطلاعات بورسی اعضا ضروری است. بر این اساس، از اعضای موسسه درخواست می‌شود، نسبت به ثبت اطلاعات کد بورسی خود اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دعوت به ثبت اطلاعات کد بورسی اعضای سابق و فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان، اعضا به دو شیوه می‌توانند در سامانه‌های جدید، اطلاعات بورسی خود را وارد کنند:

1- اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شامل شاغلان و افرادی که بعد از سال 1395 بازنشسته شده‌اند، می‌توانند از طریق وب‌سایت موسسه به آدرس https://www.szf.ir قسمت مشاهده صورت وضعیت یا به طور مستقیم از آدرس https://mb.szf.ir وارد سامانه صورت وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی خود را وارد کنند.

2- آن دسته از اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که قبل از سال 1395 بازنشسته شده‌اند، از طریق سامانه saham.tadbir-atlas.ir می‌توانند کد بورسی خود را وارد کنند.

فرهنگیان مشمول این طرح می‌توانند از دهم اسفندماه جاری تا پایان فروردین ۱۴۰۰ برای ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

همچنین به آن گروه از اعضای موسسه که کد بورسی ندارند توصیه می‌شود تا پایان فروردین ماه 1400، کد بورسی دریافت کرده و در سامانه ثبت کنند.

اطلاعات تکمیلی از طریق سایت صندوق ذخیره فرهنگیان به آدرس www.szf.ir به اطلاع خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار