رئیس کمیته امداد بهاباد: جشن نیکوکاری در بهاباد به صورت غیرحضور ی برگزار می‌شود

بهاباد (پانا)- رئیس کمیته امداد بهاباد اعلام کرد با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه‌های نیکوکاری و به‌دلیل شیوع کرونا، جشن نیکوکاری در شهرستان بهاباد به صورت غیرحضوری و هوشمند برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیته امداد بهاباد: جشن نیکوکاری در بهاباد به صورت غیرحضور ی برگزار می‌شود

حمید دهقان بهابادی، رئیس کمیته امداد بهاباد در خصوص برنامه‌های برگزاری جشن نیکوکاری در بهاباد اظهار کرد: جشن نیکوکاری در بهاباد با شعار عیدی برای همه و در روزهای 13 و 14 و 15 اسفند در سر تا سر شهرستان بهاباد برگزار می‌شود و کمکهای خیران را برای نیکوکاران در شب عید جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس کمیته امداد بهاباد با بیان اینکه در روز جشن نیکوکاری 8 پایگاه ثابت و سیار کار جمع آوری کمکهای مردم نوعدوست را به‌عهده دارند، گفت: مردم خیر و نیکوکار بهاباد، سال گذشته مبلغی بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند.

دهقان بهابادی از جشن نیکوکاری به عنوان نمود عینی ایثار و فداکاری هموطنان در جهت کمک به همنوعان خود یاد کرد و گفت: ما با تاسی از آموزه های دین باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم تا بتوانیم در راستای زدودن فقر و ایجاد نشاط و همدلی گام برداریم.

وی افزود: جشن نیکوکاری در پایان سال به منظور تامین اقلام شب عید دانش آموزان و نیازمندان جامعه با شعار عیدی برای همه در روزهای 13 و 14 و 15 اسفند ماه در کلیه مدارس و دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مصلی های نماز جمعه اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد بهاباد در ادامه تاکید کرد: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در خصوص شیوع ویروس کرونا مراسم نیکوکاری در این شهرستان به صورت غیرحضوری و هوشمند برگزار می‌شود و از طریق برنامه شاد برای دانش آموزان نیز قابل استفاده است.

به منظور هرچه بهتر برگزار شدن جشن نیکوکاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن نیکوکاری با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئول بسیج سازندگی و رئیس کمیته امداد در دفتر مدیر کمیته امداد بهاباد برگزار شد.

رئیس کمیته امداد بهاباد با بیان اینکه روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم بهاباد در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است، افزود: خیران می‌توانند جهت کمک به نیازمندان در روز جشن نیکوکاری با روش غیرحضوری با کد دستوری # 0358*8۸۷۷* و شماره کارت 6037997950020447 کمک‌های خود را به نیازمندان پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار