یادگیری دیجیتال کیفیت آموزش را بهبود‌ می‌بخشد

تهران(پانا)- یادگیری دیجیتال، روش‌های جدید یادگیری را برای دانش آموزانی که نمی‌توانند در کلاس‌های درس، حضور فیزیکی داشته باشند، فراهم می‌کند و در واقع یادگیری دیجیتال کیفیت آموزش را بهبود ‌می‌بخشد و موجب پیشرفت می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری دیجیتال کیفیت آموزش را بهبود‌ می‌بخشد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، نشست ویژه مقطع ابتدایی با حضور سعید ربوشه؛ معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، سعید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه، محمدرضا عابدی، معاون آموزش ابتدایی و اعضای گروه های آموزشی و نمایندگان آموزگاران با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شورا برگزار شد.

ربوشه در نشست ویژه مقطع ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 15، ضمن قدردانی از تلاش ایثارگونه جامعه فرهنگی کشور که تدریس و فعالیت در شرایطی متفاوت و زیست بوم جدید را به خوبی مدیریت نموده و به آموزش و پرورش فرزندان این سرزمین تداوم بخشیده است، از عزم جدی معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران برای کاهش حجم فعالیت ها و برنامه های ابلاغی به مدارس گفت و افزود: با وجود داشتن برنامه ها و طرح های متنوع آموزشی و پرورشی ویژه مقطع ابتدایی، از ابلاغ این طرح ها به مدارس صرف‌نظر کردیم و صرفا برنامه های ابلاغی وزارتی را در سطح مدارس ابتدایی شهر تهران پیگیری کردیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود 12 برنامه اصلی و ویژه در مقطع ابتدایی از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ و پیگیری می شود که ما در اجرایی کردن برخی از این برنامه ها هم حتی شرایط را طوری برنامه ریزی کردیم که حالت داوطلبانه داشته باشد.
ربوشه در ادامه ضمن تاکید بر فعالیت های متنوع یادگیری و مهارت آموزی دانش آموزان گفت: لازم است معلمان با مبانی نظری، فلسفه و مفاهیم قرآنی و سیره ائمه معصومین، قانون اساسی و هویت ایرانی و اسلامی دانش آموزان آشنا باشند.
ربوشه افزود: یادگیری دیجیتال روش‌های جدید یادگیری را برای دانش‌آموزانی که نمی‌توانند در کلاس‌های درس حضور فیزیکی داشته باشند، فراهم می‌کند. در واقع یادگیری دیجیتال کیفیت آموزش را بهبود ‌می‌بخشد و موجب پیشرفت می شود.

وی در ادامه با اشاره به پژوهش دانش آموزی و توانمندسازی اولیا، به ریل گذاری و شبکه سازی در حوزه قرآن و تشکیل پایگاه قرآنی در منطقه تاکید کرد.
در این جلسه، شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) گفت: هر فعالیتی که در راستای اعتلا و کیفیت بخشی به مدارس ابتدایی انجام گیرد حرکتی در مسیر تعالی و رشد جامعه محسوب می شود.

شایان ذکر است در ادامه جلسه، برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در مقطع ابتدایی منطقه تشریح شد و سایر شرکت کنندگان که از مدیران مدارس، اعضای گروه‌های آموزشی و نمایندگان آموزگاران بودند نیز پیرامون دغدغه ها، برنامه ها و نیازمندی هایشان با معاون ابتدایی شهر تهران و هیات همراه گفتگو و تبادل نظر کردند.

گفتنی است در حاشیه این جلسه، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران از طامارا یکتا دانش آموز پایه سوم دبستان مسلم برای قرائت دکلمه، قدردانی به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار