معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان خبر داد :

جمع آوری بیش ۱۲ میلیارد تومان صدقه در سال جاری

اهواز (پانا) - معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان مبلغ صدقات جمع آوری شده از ابتدای سال 99 تاکنون را بیش از 12 میلیارد تومان اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جمع  آوری بیش ۱۲ میلیارد تومان صدقه در سال جاری

حافظ منصوری در گفت و گو با پانا با اشاره به جمع آوری بیش از ۱۲ میلیارد تومان صدقه در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های تامین جهیزیه، مسکن، معیشت، درمان، تحصیلی، فرهنگی، اشتغال برای مددجویان تحت حمایت هزینه می‌شود.
او با بیان اینکه باتوجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، مأموران جمع آوری صدقات خانگی به دستگاه‌های پوز اندرویدی مجهز شده اند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهمیه بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان صرف خواهد شد.
منصوری با بیان اینکه هم اکنون صندوق صدقات فعال در استان شامل صندوق کوچک در اختیار مشترکان خانگی و صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب شده‌اند، هستند، اظهار کرد: احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: خیران استان همچنان می‌توانند صدقات خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند، همچنین کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #۰۶۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نصب نرم افزار‌های سکه، سنا، ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷، تماس تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir از دیگر راه‌های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری به شمار می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار