66 درصد دانش آموزان شاهد آذربایجان غربی در مقطع متوسطه تحصیل می کنند

ارومیه(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت این استان دارای 589 نفر دانش آموز طرح شاهد است که 66 درصد از مجموع آنان در دوره متوسطه تحصیل می کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
66 درصد دانش آموزان شاهد آذربایجان غربی در مقطع متوسطه تحصیل می کنند

بابک حشمت، روز شنبه در نشست تخصصی ستاد شاهد آذربایجان غربی با مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: رویکرد آموزش و پرورش در بخش مدارس شاهد برگرفته از سند تحول بنیادین است که منجر به تربیت دانش آموزانی چند ساحتی که پرسشگر و مطالبه گر باشند خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دوران دفاع مقدس از گنجینه های معنوی کشور است که باید از آثار و ارزشهای آن صیانت و حفاظت کرد.

وی گفت: ارزشها و آثار دفاع مقدس لازم است که به نسلهای بعد منتقل شود چرا که ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت، شجاعت، دینداری و آزادگی به عنوان ارزشهای انقلاب اسلامی دارای جایگاه خاصی هستند.

حشمت بیان کرد: مدارس شاهد با توجه به پتانسیل ها و ویژگیهایی که دارند مکانی مناسب برای اجرای طرح ها و برنامه های مختلف مانند طرح بوم و مهارت آموزی دانش آموزان نیز به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: رصد و پایش دانش آموزان در فضای مجازی و شبکه شاد، ارزیابی عملکرد، سنجش کیفیت آموزش و مقایسه آن با سالهای قبل و سایر موارد مهم پرورشی باید در این مدارس با نظارت کامل پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار