ای یار آسمانی تو را می‌سرایم

تهران(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران ضمن گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته تربیت اسلامی به همه مربیان پیشتاز، مربیان و معاونین پرورشی و همه دست‌اندرکاران نهاد مقدس امور تربیتی؛ برنامه سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در این هفته را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ای یار آسمانی تو را می‌سرایم

ابوالحسن قلی‌زاده گفت: مسابقه «ای یار آسمانی» یکی از برنامه‌های مهم سازمان دانش‌آموزی شهرستان های استان تهران برای تجلیل از مربیان است که دانش‌آموزان با سرودن اشعاری در وصف مربیان خود به طوری که نام مربی خودشان نهان در این ابیات باشد از زحمات و تلاش های خالصانه آنان تجلیل می‌کنند. این اشعار باید در قالب عکس نوشته و یا ویدئو کست به مربیان تقدیم ‌شود.

او ادامه داد: برترین آثار در کانال های مجازی استانی، منطقه‌ای و مدرسه‌ای منتشر خواهد شد و به صاحبین آثار برتر جوایزی اهدا خواهدشد.

قلی‌زاده با تاکید بر تقدیر از مربیان تربیتی با تهیه تقدیرنامه الکترونیکی گفت: در این تقدیرنامه تصویر مربی تربیتی با ذکر نام مربی و نام منطقه آن در قالب یک ویدئو با عنوان مربی ناب‌یار ‌تربیت در کانال‌های استانی، منطقه و مدرسه‌ای منتشر می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران تهیه و ارسال کارت پستال الکترونیکی توسط دانش‌آموزان برای قدردانی از مربی و معاون پرورشی مدرسه خود و انتشار این کارت پستال‌ها در گروه مجازی مدرسه را از دیگر برنامه‌های سازمان دانش آموزی ذکر کرد.

او در ادامه افزود: دانش آموزان پیشتاز سرود نمایشی سمفونی ایثار را در برنامه استانی اجرا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار