اسحاق جهانگیری:

کمک دولت به طبقات ضعیف و محروم که قدرت به‌سازی و نوسازی خانه‌های خود را نداشتند

گلستان(پانا)- معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز شنبه به همراه تعدادی از وزیران برای افتتاح چند طرح و برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی و دیدار با نخبگان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک دولت به طبقات ضعیف و محروم که قدرت به‌سازی و نوسازی خانه‌های خود را نداشتند

معاون اول رییس جمهور در حاشیه این مراسم در جمع مردم روستای پنج پیکر ضمن قدردانی از تلاش های فراوان و اشاره به فعالیت مردم این روستا در حوزه بافت پارچه گفت: علاوه بر کشاورزی و دامپروری در روستاها اقدامات جدیدی نظیر بافت پارچه بسیار مهم و حائز اهمیت است و دولت نیز تسهیلات مورد نیاز برای راه اندازی این گونه فعالیت ها را پرداخت خواهد کرد که تاکنون بیش از دو میلیون مسکن روستایی مقاوم سازی و نوسازی شده است.

جهانگیری همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تولید مسکن محرومان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امدادامام خمینی(ره) با کمک دولت، میزان آورده طبقات ضعیف و محروم که قدرت به‌سازی و نوسازی خانه های خود را نداشتند تامین شد که این امر بسیار مهمی برای ما بوده است.

افتتاح یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی پنج پیکر بندرترکمن از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهوری در سفر یک روزه به گلستان است. آخرین برنامه کاری سفر امروز معاون اول رییس جمهوری دیدار با نخبگان گلستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار