برپایی جشن نیکوکاری در 445 پایگاه و مرکز نیکوکاری در فارس

شیراز (پانا) - به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، جشن نیکوکاری امسال در 115 پایگاه امدادی و معابر و 330 مرکز نیکوکاری و از طریق درگاه‌های اینترنتی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی جشن نیکوکاری در 445 پایگاه و مرکز نیکوکاری در فارس

محمد بذرافشان، امروز ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت‌های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک‌های خود را اهدا می‌کنند.

او در ادامه با بیان اینکه امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از 14 اسفند ماه جاری و با شعار «عیدی برای همه» همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می‌شود، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس این آیین در 115 پایگاه امدادی و معابر به همراه 330 مرکز نیکوکاری استان برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: سال گذشته با کمک مردم نوع دوست استان، مبلغ 369 میلیارد و 318 میلیون ریال در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد و پیش‌بینی می‌شود امسال میزان کمک‌های مردمی رشد20 درصدی داشته باشد.

بذرافشان افزود: با توجه به زلزله اخیر سی‌سخت یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویر احمد، مقرر شده است تا در تمامی شهرستان‌ها یک پایگاه ویژه برای جمع‌آوری کمک به هم وطنان آسیب دیده در این حادثه برپا شود.

او اظهار کرد: مردم نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه‌های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #1*071*8877* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت 6037991899709376 و شماره حساب 0101273073000 که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار