اجرای طرح ساماندهی صنوف خیابان‌‍‌های زارع چهاردانگه در مراحل پایانی تصویب

چهاردانگه (پانا)- با پیگیری های شهرداری چهاردانگه طرح ساماندهی صنوف کارگاهی، اراضی و املاک خیابان‌های شهید رضایی(زارع) پس از تصویب شورای اسلامی شهر چهاردانگه به تایید فرمانداری شهرستان اسلامشهر (هیئت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهر) رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۶۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ساماندهی صنوف  خیابان‌‍‌های زارع چهاردانگه در مراحل پایانی تصویب

محمد عفیفی شهردار چهاردانگه در گفت و گو با پانا بیان کرد: پس از اینکه طرح ساماندهی خیابان‌های زارع توسط گروه مهندسان مشاور کهن دژ آماده شد، با بررسی‌های لازم توسط اینجانب و کارشناسان زبده شهرداری طرح تایید و به شورای اسلامی شهر ارسال شد. سپس با بررسی‌های اعضای شورای اسلامی شهر، جلسات متعدد کارشناسی در آن شورا برگزار و با توضیحات ارائه شده به تصویب شورای شهر چهاردانگه رسید و به فرمانداری شهرستان اسلامشهر ارسال شد.

او افزود: در نهایت و با تدابیر فرماندار شهرستان اسلامشهر و بررسی در جلسه هیئت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهر، طرح ساماندهی خیابان‌های زارع مهر تایید خورد و جهت سیر مراحل بعدی به شورای اسلامی شهر و شهرداری ابلاغ شد.

محمد عفیفی خاطرنشان کرد: پس از این مرحله موضوع به کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌ زیست منعکس و درصورت تصویب در کارگروه مذکور و سپس شورای برنامه‌ریزی استان تهران، موضوع ظرف ماه‌های آتی تعیین تکلیف نهایی خواهد شد.

شهردار چهاردانگه گفت: این اتفاق مهم، برگ زرینی در کارنامه عملکرد مجموعه شهرداری، شورای اسلامی شهر، فرمانداری شهرستان و همچنین استانداری تهران می‌باشد که اتفاقات بسیار مهمی از نظر مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیربنائی و مباحث ایمنی و پدافند غیرعامل را برای شهر چهاردانگه رقم خواهد زد.

عفیفی اظهار کرد: لازم است به اطلاع شهروندان شریف شهر چهاردانگه برسانیم که ابلاغ این طرح برای اجرا می‌تواند به منزله بهترین و کسب رتبه برتر در عملکرد شهرداری و شورای محترم اسلامی شهر از ابتدای تاسیس شهرداری چهاردانگه باشد.

خبرنگار: امیر غلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار