ارزیابی فعالیتهای طرح نماد در مدارس

زنجان (پانا) - جلسه ارزیابی طرح ملی نماد ( نظام مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی دانش آموزان ) که توسط اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و اداره مشاوره اجرا می شود با حضور نماینده دفتر امور اجتماعی استانداری و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی فعالیتهای طرح نماد در مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه که با حضور رسولی نماینده دفتر امور اجتماعی استانداری، غیاثی رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، نیکخواه رییس اداره مشاوره و سعادتی مدیر مرکز مشاوره استان صورت گرفت در خصوص کیفیت اجرای طرح نماد در مدارس بحث و تبادل نظر شد.

غیاثی رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ضمن گزارش نحوه اجرای طرح نماد بصورت مجازی در مدارس از پیشرفت 90 درصدی این طرح خبر داد.

نیکخواه رییس اداره مشاوره با اشاره به تکمیل پرسشنامه‌های غربالگری دانش آموزان توسط مجریان و مشاوران در این طرح از ارجاع دانش آموزان به دستگاه های عضو ائتلاف برای دریافت خدمات نیز ابراز رضایت کرد.

رسولی نماینده دفتر امور اجتماعی استانداری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در مدارس برای اجرای مطلوب طرح نماد، از پیگیریهای اداره کل آموزش و پرورش استان در این خصوص قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار