زوج فرهنگی خانه خود را به کلاس درس تبدیل کردند

تهران (پانا) - معاون آموزگار مدرسه چندپایه شهید خزائی موغان شهرستان فریدن به همراه همسر فرهنگی خود، خانه خود را به کلاس درس دانش‌آموزان روستای موغان تبدیل کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
زوج فرهنگی خانه خود را به کلاس درس تبدیل کردند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مظفر قاسمی معاون آموزگار مدرسه چندپایه شهید خزائی موغان شهرستان فریدن که به همراه همسر فرهنگی خود افسانه خزائی با بروز جلوه‌هایی از ایثار معلمی خانه خود را به کلاس درس دانش‌آموزان روستا موغان تبدیل کردند.

مظفر قاسمی معاون آموزگار فریدنی باسابقه ۲۹سال تدریس در دوره ابتدایی، به همراه همسر خود افسانه خزائی از معلمان آموزشگاه شهید خزائی موغان هستند که ۲۴دانش‌آموز دارند. اما شیوع ویروس کرونا و عدم تمکن مالی دانش‌آموزان در تهیه گوشی و تبلت، ضعیف بودن اینترنت و عدم وجود خط تلفن ثابت در این روستا این دو فرهنگی جهادگر را برآن داشت تا بار دیگر جلوه‌های ایثار معلمی را به عرصه نمایش بگذارند و محل زندگی خود را به کلاس درس تبدیل کنند.

این دو معلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی دانش‌آموزان را در ساعت غیر از ساعت آموزشی رسمی به خانه خود آورده و خانه را به کلاس درسی برای دانش‌آموزان داوطلب به‌ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی تبدیل کرده‌اند.

مظفر قاسمی دراین‌باره گفت: معلمی فقط سرکلاس بودن، تدریس، آموزش کتاب‌ها و محتوای درسی نیست، معلم در هر مکان و زمان برای پیشرفت دانش‌آموزان خود فداکاری و خدمت می‌کند و احساس مسئولیت ما نسبت به دانش‌آموزان و عدم تکمن مالی بعضی از دانش‌آموزان باعث شد، به‌صورت ویژه با دانش‌آموزان کارکنیم.

معاون آموزگار آموزشگاه شهید خزائی موغان در خصوص احساس خود در انجام این اقدام، خاطرنشان کرد: احساس خوشحالی، آرامش دانش‌آموزان، استقبال، رضایت و همراهی بسیار زیاد خانواده‌های برای من لذت‌بخش بود و اگر بازهم در این شرایط قرار بگیرم با جدیت بیشتر این کار را انجام می‌دهم.

وی افزود: تنها انتظاری و درخواستی که از دانش‌آموزان دارم، پیشرفت و تلاش برای خلق، آینده روشن برای خودشان، خانواده‌شان و کشور عزیزمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار