با راه‌اندازی پویش «عیدی برای همه»

جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری با راه اندازی پویش مردمی «عیدی برای همه» به صورت مجازی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

محمود همت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های موجود امسال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری برای تامین پوشاک و ملزومات نوروزی دانش آموزان نیازمند استان در آستانه سال نو از 14 اسفند ماه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی به روش‌های پرداخت کمک‌های مردمی اشاره کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند از طریق کد ussd درگاه‌های بانکی با شماره گیری کد دستوری #1*054*8877* با تلفن همراه نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

همت خاطرنشان کرد: همچنین امکان پرداخت الکترونیک کمک‌های مردمی از طریق اپلیکیشن‌های سکه، ایوا و سنا فراهم شده که علاقمندان می‌توانند با دریافت رایگان این اپلیکیشن‌ها و نصب آن بر روی تلفن همراه از قسمت نیکوکاری کمک‌های خود را پرداخت کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان افزود: واریز کمک‌های نقدی به حساب صندوق امداد ولایت به شماره 0110769749001 با شناسه واریز 880356136 و یا شماره کارت 6037997950165242 به نام صندوق امداد ولایت از دیگر روش های پرداخت در جشن نیکوکاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار