نگاهی به دیدارهای مرحله نیمه نهایی تنیس اوپن اسنگاپور

دوئل تاریخ‌سازی در شرق دور

تهران (پانا) - از جمع 4 تنیسوری که تا ساعتی دیگر در تنیس اوپن سنگاپور برای رسیدن به نیمه نهایی مبارزه خواهند کرد، 3 نفر بدنبال این هستند که برای اولین بار در تاریخ حضور در فینال یک تورنمنت مهم را تجربه کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دوئل تاریخ‌سازی در شرق دور

مرحله نیمه نهایی نهمین دوره تنیس اوپن سنگاپور امروز با برگزاری 2 بازی پیگری خواهد شد تا تکلیف فینالیست‌های این دوره مشخص شود.

در بازی‌های امروز ابتدا مارین چیلیچ از کرواسی به مصاف الکسی پوپرین از استرالیا خواهد رفت و سپس رادو آلبوت از مولداوی روبروی الکساندر بوبلیک قزاقستان می‌ایستد تا تکلیف فینالیست‌های این دوره مشخص شود.

براساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات تنیس اوپن استرالیا، قهرمان این تورنمنت در رنکنیگ سالانه تنیس جهان 250 امتیاز دریافت خواهد گرفت و به جایزه 24 هزار و 770 دلاری می‌رسد. نایب قهرمان صاحب 150 امتیاز و جایزه 18 هزار و 310 دلاری خواهد شد. تنیسورهایی هم که در نیمه نهایی حذف شوند، 90 امتیاز می‌گیرند و صاحب جایزه 13 هزار و 730دلاری می‌شوند.

مارین چیلیچ - الکسی پوپرین / ساعت 10:30

کرواسی (44) - استرالیا (114)

آخرین بازی روبرو: اولین تقابل تاریخ دو تنیسور

دو تنیسور در حالی برای اولین بار در تاریخ به مصاف هم خواهند رفت که مارین چیلیچ در مقایسه با حریف استرالیایی خود باتجربه‌تر است و تا کنون 4 بار حضور در فینال‌ها تورنمنت‌های مختلف را تجربه کرده است و حالا بدنبال رسیدن به پنجمین فینال دوران تنیس حرفه‌اش می‌رود؛ البته نباید فراموش کرد که از آخرین حضور انفرادی چیلیچ در فینال یک تورنمنت 25 ماه می‌گذرد و آخرین بار که قهرمانی یک تورنمنت را بدست آورده 4 سال و نیم پیش بوده است.

اما در مقابل چیلیچ تنیسوری قرار خواهد گرفت که تا همین جا هم تاریخ‌سازی کرده است و برای اولین بار در تاریخ تنیس حرفه‌اش راهی نیمه نهایی یک تورنمنت معتبر شده، روندی که قطعا روی رنکنیگ جهانی او تاثیر خواهد داشت.

رادو آلبوت - الکساندر بوبلیک / ساعت 12

مولداوی (76) - قزاقستان (46)

آخرین بازی روبرو: رادو آلبوت یک - الکساندر بوبلیک 2

دومین تقابل تاریخ دو تنیسور در روزی رقم خواهد خورد که هر دوی آنها در تلاش هستند تا تاریخ‌سازی کرده و برای اولین بار در تاریخ تنیس حرفه‌ای خود به فینال یک تورنمنت مهم راه پیدا کنند؛ وجه اشتراکی که البته با رنکنیگ خوب دو تنیسور می‌تواند نوید دیداری جذاب و را در جنوب شرقی قاره کهن فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار