اسحاق جهانگیری: گلستان از هر نظر ظرفیت های مناسبی برای توسعه و پیشرفت دارد

گلستان(پانا)-صبح امروز معاون اول رئیس‌جمهور به همراه تعدادی از نمایندگان وزرا به منظور بهره‌برداری از پروژه تولیدی صنعتی گلستانیت و بازدید از خلیج گرگان وارد گلستان شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اسحاق جهانگیری: گلستان از هر نظر ظرفیت های مناسبی برای توسعه و پیشرفت دارد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان گلستان گفت: گلستان از هر نظر ظرفیت های مناسبی برای توسعه و پیشرفت دارد، هم از نظر نیروی انسانی که عاملی مهم در حرکت و پویایی برای به کار بستن منابع است، و هم از نظراقلیمی که مناظر و شرایط مساعد این استان سبب شده که همواره افراد متعددی در صدد سفر به این استان باشند.

جهانگیری بیان کرد: لایحه تصویب منطقه اینچه برون به عنوان منطقه آزاد آماده و به مجلس ارسال و بعد از تصویب به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده که امیدواریم سیاستی که دولت پیش گرفته در آنجا نهایی شود.

وی تاکید کرد: استان گلستان از لحاظ روابط تجاری نیز در شرایط مساعدی قرار دارد. منطقه آزاد اینچه برون می‌تواند قطب بزرگ توسعه استان باشد که ما در تلاشیم این روابط را توسعه ببخشیم.

جهانگیری در پایان به به ظرفیت کشاورزی استان و معضل بزرگ خشکی خلیج گرگان اشاره کرد و افزود:۲۸۰ هزار هکتار از اراضی دشت زهکشی می شود که ۸۰ هزار هکتار انجام شده و ۹۰ هزار هکتار در دست اجرا است. همچنین،برنامه 7 ساله برای احیای خلیج گرگان در نظر گرفته شده است که امروز مشکلات آن بررسی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار