دربرنامه آموزشی شبکه شاد:

بارگذاری محتواهای آموزشی تیم تولید محتوای پیش دبستانی آموزش و پرورش ورامین

ورامین(پانا)- پس از بازنگری و تایید اداره دوره اول و پیش دبستان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،، بیش از ۳۸ اثر از تولیدات محتوای آموزشی مربیان پیش دبستان منطقه ورامین در کانال تخصصی و ایمان حرفه‌ای پیش دبستان (آوای کودکانه) اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در شبکه آموزشی شاد بارگذاری شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بارگذاری محتواهای آموزشی تیم تولید محتوای پیش دبستانی آموزش و پرورش  ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، محمدرضا لاری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ورامین، در این رابطه گفت: با توجه به فعالیت آموزشی گسترده مربیان پیش‌دبستان و برگزاری جلسات تیم تولید محتوا در نیمسال اول تحصیلی سال جاری، بیش از 38 اثر از تولیدات مربیان پیش دبستان منطقه ورامین مورد تایید اداره دوره اول و پیش دبستان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران قرار گرفت و سپس برای استفاده سایر همکاران و نو آموزان، در ایمای حرفه‌ای شهرستان‌های استان تهران بارگذاری شد.

او در ادامه افزود: آموزش مجازی و تولید محتوای آموزشی برای استفاده نوآموزان، با برنامه‌ریزی و تنظیم بودجه‌بندی محتوای کتب پیش دبستان، از ابتدای سال تحصیلی جاری آغاز و با توجه به ادامه روند فعلی تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: در این خصوص و با توجه به فعالیت‌های آموزشی مربیان تیم تولید محتوای منطقه در نیمسال اول تحصیلی سال جاری بیش از ۳۸ اثر از تولیدات مربیان شهرستان ورامین در ایمای حرفه‌ای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در شاد بارگذاری و مورد استفاده سایر همکاران و نوآموزان قرار گرفت.

کارشناسی ارزیابی مراکز پیش دبستانی ورامین در خصوص نحوه‌ آماده سازی این محتواها گفت: تیمی متشکل از ۱۲ نفر مربی پیش دبستانی در تولید، فیلم‌برداری، تدوین و ارزیابی و نظارت علمی آن نقش داشته‌اند.

او همچنین افزود: برای فیلم‌برداری این محتواها از فن‌آوری اتاق و پرده سبز در استودیوی تجهیز شده به همین منظور، بهره گرفته شده است.

محمد رضا لاری ضمن اعلام آمادگی برای ضبط تولید محتوا از سایر مربیان منطقه، از زحمات خالصانه، بی‌شائبه و ارزنده مربیان فعال در تیم تولید محتوای منطقه، صمیمانه قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار