معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ورامین:

رویکرد اصلی گفتمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت انسانی شایسته برای حیات طیبه است

ورامین(پانا)- معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ورامین ، در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه به بیان فلسفه وجودی، اهمیت و برنامه‌های نهاد امور تربیتی پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

در آستانه چهل و یکمین سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی محمد زاده معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش ورامین تذهیب را عاملی مهم در تربیت و خودسازی دانست و ادامه داد: رسالت امور تربیتی شناسایی، پرورش، هدایت استعدادها، خلاقیت و در نهایت تربیت دینی دانش‌آموزان است.

او ضمن اشاره به سخنان امام خمینی (ره)، گفت: رویکرد اصلی گفتمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت انسانی شایسته برای حیات طیبه است.

این مقام مسئول در بیان اهداف و علل اصلی تشکیل امور تربیتی افزود: انتقال ارزشهای دینی، تبیین و تحکیم اعتقادات، بستر سازی رشد دینی، عقلی، اجتماعی و عاطفی، حفظ ارزش‌ها و آماده سازی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم، از جمله اهداف امور تربیتی است.

معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش ورامین ضمن تاکید بر اهمیت و نقش خانواده در تربیت فرزندان خاطرنشان کرد: مربیان تربیتی ناخدای روح مدرسه و بذرافشان خصایص پاک انسانی در ضمیر دانش‌آموزان هستند.

محمدزاده ، ضمن ارج نهادن به تفکر شهیدان رجایی و باهنر در خصوص بنیانگذاری این نهاد و همچنین ادای احترام به شهدای امور تربیتی مراتب تشکر خود را از مربیان پرورشی اعلام کرد و گفت: هر معلمی نمادی از الگوی برتر انسانی است که راه را به دانش‌آموزان می نماید و فرزندان ما را به سوی حیات طیبه سوق می‌دهد.

پس از برگزاری مراسم نماز جمعه ورامین ، با حضور تعدادی از دانش‌آموزان پسر پایه هفتم آموزش و پرورش ورامین، مراسم جشن تکلیف این عزیزان با حضور امام جمعه موقت ورامین برگزار شد که با اهدای لوح و هدایای این روز برای آنها به یاد ماندنی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار