برگزاری رزمایش پدافند زیستی برای مقابله با کرونا در منطقه 19 تهران

تهران(پانا)- آموزش و پرورش منطقه 19 در این رزمایش بزرگ، با ارائه نمایشگاهی، عملکرد کارشناسی سلامت و تندرستی و آثار دانش آموزان را به نمایش گذاشت.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  رزمایش پدافند زیستی برای مقابله با کرونا در منطقه 19 تهران

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، با حضور علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و فرمانده ستاد مقابله با کرونای شهر تهران، جانشین فرماندهی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، سرهنگ یوسف پور فرماندهی ناحیه مقاومت ابوذر و فرمانده ستاد پدافند زیستی مقابله با کرونای منطقه 19، شهردار منطقه19، سلمانی رئیس اداره بهداشت جنوب تهران، حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 و جمعی از مراقبان و سفیران سلامت منطقه 19 رزمایش بزرگ قرارگاه پدافند زیستی شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا در محل میدان میوه و تره بار مرکزی تهران در خانی آبادنو برگزار شد.

حنیف نیا مدیر منطقه 19 تهران در حاشیه این رزمایش ضمن تقدیر از تمامی همکاران، اولیا و دانش آموزان منطقه 19 و کارشناسی سلامت و تندرستی گفت: بدون تردید آموزش و پرورش منطقه 19 تهران با قریب 55 هزار نفر دانش آموز در این دوران در بحث فرهنگ سازی برای پیشگیری از شیوع کرونا، اقدام ها و محتواهای موثر و ماندگاری را توسط دانش آموزان و همکاران در فضای مجازی و اخص شبکه دانش آموزی شاد تولید کرد که این مهم خود عاملی بسیار مهم در پیشگیری از شیوع این بیماری محسوب می شود.

وی افزود: کسب رتبه برتر کشوری در مسابقات کمپین سفیران سلامت با عنوان «در خانه بمانیم» توسط سفیران و مراقبان سلامت منطقه 19 و نیز کسب رتبه اول کارگروه سلامت و تندرستی منطقه 19 در پروژه مهر و بازگشایی مدارس شهر تهران و همچنین تجلیل زالی از فرهنگ سازی برای پیشگیری از کرونا در شبکه دانش آموزی شاد در این مراسم، نشانی از همت والای همکاران این مجموعه در آموزش و پرورش منطقه 19 است.

شایان ذکر است آموزش و پرورش منطقه 19 در این رزمایش بزرگ با ارائه نمایشگاهی، عملکرد کارشناسی سلامت و تندرستی و آثار دانش آموزان را به نمایش گذاشت.
همچنین دکلمه ای در خصوص پیشگیری از کرونا توسط دانش آموز ریحانه ملک محمدی از دبستان تزکیه یک در این رزمایش اجرا شد. اخبار این رزمایش بزرگ در شبکه های خبری صدا و سیما نیز پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار