معاون سیاسی ، انتظامی فرماندار اسلامشهر:

طرح نماد راهکارمناسب جهت مصونیت ازآسیب‌های اجتماعی در آینده است

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در خصوص برنامه نماد عنوان کرد برنامه نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد)، یکی از برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که فرآیند جامعی را از شناسایی تا آموزش، درمان و مددکاری اجتماعی شامل می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح نماد راهکارمناسب جهت مصونیت ازآسیب‌های اجتماعی در آینده است

جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور معاون سیاسی، انتظامی فرماندار اسلامشهر، نمایندگان استانداری، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش اسلامشهر و سایر مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت اعیاد ماه رجب از کسب رتبه‌های برتر آموزش و پرورش اسلامشهر در حوزه پرورشی و آموزشی سخن گفت و به مواردی از جمله، کسب رتبه‌های برتر کشوری در جشنواره‌های دانایی و توانایی، جشنواره ملی کرونا با کسب 18 رتبه کشوری، پویش نامه به نویسنده و راه‌یابی اثر مستند کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش اسلامشهر به جشنواره رشد اشاره کرد.

او افزود: در طول سال گذشته در اجرای پروژه‌های عمرانی و ورزشی در سطح استان، ساخت مدارس مشارکتی، برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز، شوراهای آموزش و پرورش، رتبه برتر استانی داشتیم و از برگزاری جلسات مجمع خیرین مدرسه‌ساز و جلسه مشترک با معاون استاندار تهران نیز خبر داد.

در ادامه محمد قاسمی، رئیس اداره مراقبت‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در رابطه با طرح نماد از اهمیت اجرایی آن در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور و به صورت پایلوت در شهرستان اسلامشهر در حال اجرا است، توضیحاتی را ارائه کرد.

او تصریح کرد: برنامه نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد)، یکی از برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که فرآیند جامعی را از شناسایی تا آموزش، درمان و مددکاری اجتماعی شامل می‌شود.

سپس علیرضا جعفری معاون سیاسی، انتظامی فرماندار اسلامشهر در سخنانی با ابراز رضایت از کسب موفقیت‌های آموزش و پرورش استمرار این برتری‌ها را در سال آینده خواستار شد.

او بیان کرد: طرح نماد راهکار مناسب جهت مصونیت از آسیب‌های اجتماعی در آینده است و در کنار طرح سامان در سطح شهرستان اسلامشهر با جدیت و همکاری کلیه دستگاه‌های اداری و ارگان‌ها در حال اجرا است.

در این جلسه مسئولان استانی و شهرستانی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و از اعضاء شورای آموزش و پرورش اسلامشهر به جهت کسب رتبه استانی با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار