پیام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت آغاز هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، متن پیام حسین شادکام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به شرح زیر است:

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

با اهدای سلام

هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و یادآور نگاه بلند و عالمانه شهیدان رجایی و باهنر، در حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی در مدارس می باشد.

این مجموعه ارزشمند در طول سالهای پس از شکل گیری، تلاش گسترده ای را در پرورش دینی و انقلابی دانش آموزان به انجام رسانده است.

نهاد مقدس امور تربیتی با داشتن بهترین نیروها و ارزشمند ترین منابع انسانی همراه و هم قدم با سایر ارکان نظام تعلیم و تربیت، توانسته است نسبت به انجام رسالت و ایفای نقش خویش و تحقق اهداف بنیادین این نهاد جامه عمل بپوشاند.

مربیان تربیتی، میراث دار انبیاء و معلمان شهیدی هستند که تزکیه را مقدم بر تعلیم و پرورش را پیش از آموزش، رسالت خویش دانسته و ضمن ایثار هزاران شهید از جامعه فرهنگی در تربیت دانش آموزان شهید و ایثار گر، نقش اسوه و الگوی عملی ایفا نمایند.

ضمن عرض تسلیت رحلت و وفات بزرگ پیام آور نهضت عاشورا و سالار قافله صبر حضرت زینب سلام الله علیها، و گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، این ایام را به همکاران ارجمند و پرتلاش در عرصه پرورش و تربیت، تهنیت عرض می کنم.

در پناه حضرت حق، برای ایشان آرزوی توفیق و موفقیت بیشتر همراه با کسب رضای پروردگار مسالت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار