دیدار سفیر ایران در مسکو با یک مقام روس

تهران (پانا)-کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز جمعه مورخ 8 اسفند 1399 با ایگور مارگولوف، معاون امور آسیا وزارت امور خارجه روسیه دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سفیر ایران در مسکو با یک مقام روس

به گزارش ایسنا، در این ملاقات طرفین در مورد طیف وسیعی از موضوعات دوجانبه به ویژه همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی، هسته ای، حقوقی، کنسولی، تشریفاتی، واکسن کرونا و ... بطور مفصل تبادل نظر و گفت‌وگو کردند.

دو طرف همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت برخی از پروژه های مهم اقتصادی بین دو کشور، روند همکاری ها در این حوزه را رو به گسترش ارزیابی نمودند.

ایگور مارگولوف با اشاره به دیدار اخیر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی از مسکو، پیام مقام معظم رهبری خطاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که توسط رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به مسکو به والودین رئیس دومای دولتی روسیه(جهت ارجاع به آقای پوتین) تقدیم شده بود را مهم خواند.

کاظم جلالی نیز با تشکر از همکاری طرف روس در زمینه ایجاد شرایط لازم برای دیدار قالیباف و هیات همراه از مسکو، پیام مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور روسیه را برای تعمیق روابط بین دو کشور مهم و راهبردی ارزیابی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار