پیام معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی

همدان (پانا) - به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی، معاون پرورشی وفرهنگی استان ، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت این ایام، از تلاش های همکاران فعال در حوزه امور تربیتی و فرهنگی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همت شما عزیزان امور تربیتی در درجه‌‏ی اول باید این باشد که جوان را مؤمن، آگاه، روشن‎بین و پایبند به معارف و عمل اسلامی بار آورید.
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)
روز امور تربیتی و تربیت اسلامی
هفته تربیت هفته ی قدردانی از مربیان است که باغبان اندیشه و معرفت اند ، زندگی مجال تربیت است و هستی کلاس است که همه لحظه ها و صحنه هایش آموزگار تربیت انسان است .گذر ایام صدف روزها وشبهایی است که در پس یکدیگر آمدند و رفتند ، تا انسان خود را در هاله تربیت بارور و از خاک به افلاک ره سپارد . هفته تربیت هفته انسان و ارزشهای انسانی است .
تاریخ آئینه روشن انسان هایی است که زیر این آسمان بی رنگ همیشه در پی نجات و تلاش برای دست گیری از انسان هایی بوده اند که غرق دریای خروشان نفس شده اند .بیش از این که به خود بیندیشد به فکر دیگران بوده و همیشه خلاف موج حرکت کرده اند و ساحلی دیگر جسته اند . کسانی که پیامبر گونه خود را وقف نجات گم شدگان کوره راه های زندگی نموده اند زندگی ننموده اند آن ها مانند پیامبران مربیان دلسوز انسان اند . مربیان تربیتی میراث دارالنبیاء و اسطوره های خدمت به بشرند . آن ها برگزیدگانی هستند که با تکیه بر ایمان و عقیده قلبی خود همیشه در اندیشه گشودن چشم های خواب آلود در مسیر چاه های زندگی اند . فکر خوب زیستن خوب ماندن و خوب ساختن در مکتب دریایی اینان موج سهمگین اراده می آفریند همه ما مدیون ایمان قلبی و مساعی این بزرگواران در راستای تربیت صحیح هستیم. این روز فرخنده را که به نام روز امور تربیتی و تربیت اسلامی که حاصل فکر و معماری بزرگ شهیدان عرصه علم و ادب شهیدان رجائی و با هنر می باشد تبرک عرض نموده امیدوارم با نگاه عمیق به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت اسلامی در فراهم نموده زمینه های حیات طیبه نسل در اختیار آموزش و پرورش و با ارج نهادن به تلاشها و خدمات سربازان و دلسوزان جبهه فرهنگی اقدامات و فعالیت های عملیاتی مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی را به سوی اهداف فوق سوق بدهیم «انشالله»
یوسف سعیدی

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار