پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت اسلامی

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن هشتم اسفند، روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

هشتم اسفندماه، سالروز تاسیس امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی از جمله ایام بسیار ارزشمندی است در روز شمار تاریخ انقلاب شکومند اسلامی که با تفکر و اراده شهیدان رجایی و باهنر در گستره آموزش و پرورش شکل گرفت تا برکات معنوی آن، جان و دل گلهای بوستان عشق و ایثار و جویای ارزش های دینی و انقلابی را شور و شعور بخشید.

در همین راستا گرامیداشت این ایام، فرصت مناسبی است تا آموزش و پرورش بتواند ضمن ایجاد فضای گفتگو، تبادل نظر و نقد سازنده، راهکارهای بهبود و کیفیت بخشی به فعالیت های امور تربیتی را مورد بررسی قرار دهد.

اینجانب با تبریک این روز فرخنده به تمامی همکاران محترم خود در نهاد مقدس تعلیم و تربیت به ویژه دست اندرکاران پرتلاش و دلسوز امور تربیتی، معاونان و مربیان محترم پرورشی و مشاوران آشنای استان که رسالت انبیاء و اولیاء الهی را بر پایه تهذیب و بهره‌گیری از تربیت الهی به عهده دارند، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله‌های رفیع فضایل و معنویات را از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار