نماینده ولی فقیه در گیلان،

دولت در مدیریت بازار هوشمندانه عمل کند

رشت ( پانا) - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به افزایش قیمت و کمبود برخی اقلام اساسی مردم گفت دولت در کنترل و مدیریت بازار هوشمندانه عمل کند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دولت در مدیریت بازار هوشمندانه عمل کند

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: با افزایش ۱۰ تا ۵۰ برابری قیمت های برخی اقلام مواجه هستیم که سازمان حمایت از مصرف کنندگان باید اقدامات لازم را در این ارتباط انجام دهد و نظارت ها حتی صادرات را باید کنترل کرد.
وی با بیان اینکه شبکه مجازی خرید و فروش به گرانی ها دامن زده است، تصریح کرد: وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی خوب عمل نکردند و متولیان بازار نیز سست عمل کرده و نظارت ها هم سست شد.
وی با بیان اینکه تامین و عرضه اقلامی همچون مرغ، روغن و تخم مرغ چیزی نیست که نتوانیم مدیریت کنیم، تصریح کرد: دولت باید دقت لازم را در این امر داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر مدیرکل آژانس انرژی هسته ای به ایران گفت: مسئولان نظام اسلامی رافت دارند اما در مواجهه با مسئولان جهانی بصیرت خود را از دست نداده و نمی دهند.
وی تصریح کرد: آنها آمدند تا لغو پروتکل ها و جلوگیری از آژانس را به تاخیر بیندازند و مسئولان ما هم پذیرفتند تا سه ماه فیلمبرداری شود و بعد از سه ماه اگر تحریم ها برداشته شد ایران فیلم ها را به آنها تحویل دهد.
وی بیان کرد: از حرف های مدیرکل آژانس بوی قلدری می آید و وی می گوید ما به راستی آزمایی ادامه می دهیم در حالی که ما باید راستی آزمایی انجام دهیم.
آیت الله فلاحتی گفت: جمهوری اسلامی در سایه دستورات مقام معظم رهبری به هیچ یک از جوامع بین المللی اجازه هیچ حرکت ناموزونی را نخواهد داد.
امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به بصیرت حضرت زینب (س) اشاره و بیان کرد: خداوند زیر بنای دعوت اسلامی را بصیرت می داند و در جامعه اسلامی همه باید از ویژگی بصیرت برخوردار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار