واعظی: دولت برای سلامت و وقت مردم ارزش است

تهران (پانا) - به گفته رییس دفتر رییس جمهوری باز کردن گره‌های ترافیکی اقدام مهمی در راستای اهمیت دادن به محیط زیست، کاهش آلودگی هوا و سلامت مردم است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
واعظی: دولت برای سلامت و وقت مردم ارزش است

محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت پل آفتاب و خیابان‌های تابان و آسمان در منطقه شمال شرقی شهر اصفهان دیگر طرح‌هایی بود که با حضور بنده به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: اعتبار این طرح‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان بود و کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و همچنین افزایش ایمنی تردد در کلانشهر اصفهان از اهداف ساخت آن‌ها است.

واعظی خاطر نشان کرد: در این مراسم عرض کردم دولت همواره برای سلامت و وقت مردم ارزش قائل بوده است. باز کردن گره‌های ترافیکی اقدام مهمی در راستای اهمیت دادن به محیط زیست، کاهش آلودگی هوا و سلامت مردم است.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: در کلانشهرهایی همچون اصفهان با توجه به جمعیت بالا و تردد زیاد در سطح شهر باید همه تلاش کنیم با توسعه زیرساخت‌های شهری و همچنین گسترش راه‌های ارتباطی، وقت و سلامت مردم را حفظ کنیم.

واعظی تصریح کرد: خوشبختانه با وجود همدلی و وفاق در بین مدیران استان، روند رشد و توسعه اصفهان به خوبی پیش می‌رود و این استان در زمینه تولید، اقتصاد و فرهنگ پیشرو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار