حضور بازیگر «بتمن» در نقش اصلی در فیلم تازه استیون سودربرگ

تهران (پانا) - استیون سودربرگ کارگردان شناخته شده جهان در پروژه سینمایی جدیدش فیلم «KIMI» را با حضور زوئی کراویتز بازیگر نقش ماندگار «بت من» می سازد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور بازیگر «بتمن» در نقش اصلی در فیلم تازه استیون سودربرگ

به گزارش ورایتی، استیون سودربرگ کارگردان پروژه سینمایی جدیدش را با عنوان «KIMI» می سازد. در این فیلم زوئی کراویتز در نقش اصلی ظاهر می شود.

این فیلم که محصول نیولاین سینما خواهد بود قرار است در سرویس استریم HBO Max به نمایش در بیاید. سودربرگ و سرویس HBO Max اوایل امسال قرارداد همکاری مشترک سه ساله امضا کرده اند.

فیلم جدید سودبرگ داستان یک کارگر فنی است که از حضور در فضای باز هراس دارد، این کاراکتر که نقشش را زوئی کراویتز قرار است بازی کند در طی بررسی داده های معمولی، مدرک مربوط به یک جنایت خشن را ثبت می کند، او سعی دارد گزارشی از زنجیره فرماندهی شرکتی که در آن کار می کند، ارائه دهد.

دیوید کوپ فیلمنامه این کار را نوشته است، کوپ در کنار نوشتن فیلمنامه در کار تهیه فیلم نیز مشارکت دارد.

زوئی کراویتز بازیگر این فیلم قرار است در فیلم پیش روی «بتمن» به کارگردانی مت ریوز در نقش «زن گربه ای» ظاهر شود. فیلم «بتمن» روز ۴ مارس ۲۰۲۲ روی پرده های سینما می رود. در فیلم «بتمن» رابرت پتینسون در نقش بروس وین/ بتمن ظاهر می شود.

استیون سودربرگ کارگردان فیلم بیشتر برای فیلم های «قاچاق» و «ارین بروکوویچ» شناخته می شود، او در سال ۲۰۰۰ جایزه اسکار کارگردانی را برای فیلم «قاچاق» دریافت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار