پنجاه و چهارمین پروژه ساخت مدرسه در منطقه 15 کلید خورد

تهران(پانا)- از جمله مفاهیم ارزشمندی که در آموزه‌های دینی به خصوص قرآن کریم، مورد عنایت و توجه قرار گرفته و به آن سفارش شده، احسان، نیکوکاری و انفاق است که کارکردهای زیادی در عرصه‌های فردی، اجتماعی، فرهنگی، معنوی و... دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پنجاه و چهارمین پروژه ساخت مدرسه  در منطقه 15 کلید خورد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه بررسی پروژه اسحاق عزیزی با حضور سعید شهریاری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، محمدی؛ شهردار منطقه 15، محمدرضا قربانی؛ مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز، خوزاده؛ نماینده منطقه 15 در مجمع خیرین، سید عسگری طاهری؛ معاون پشتیبانی و اداری و مسئولین سازمان نوسازی و سیدجعفر صادقی؛خیرنیک اندیش، با رعایت پروتکل های بهداشتی در دفتر مدیریت تشکیل شد.

شهریاری مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و هفته تربیت اسلامی؛ گفت: از جمله مفاهیم ارزشمندی که در آموزه‌های دینی به خصوص قرآن کریم، مورد عنایت و توجه قرارگرفته و به آن سفارش شده، احسان و نیکوکاری و انفاق است که کارکردهای زیادی در عرصه‌های فردی، اجتماعی، فرهنگی، معنوی و... دارد.
در این جلسه، محمدی شهردار منطقه 15، اظهار کرد: سعی می شود با همکاری مسئولین و خیر نیک اندیش؛ سیدجعفر صادقی، پروژه اسحاق عزیزی دراسرع وقت درچهارچوب مقررات و تعیین زمان بندی به یمن اعیاد ماه رجب در اسرع وقت به نتیجه برسد.

وی افزود: هر چه کار پر زحمت تر باشد پر خیر و پربرکت تر است.
در ادامه این جلسه محمد رضا قربانی؛ مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران گفت: منطقه 15 تاکنون تعامل خوبی با مجمع داشته و درآینده هم خواهد داشت.
وی افزود: بر اساس استاندارهای ملی، هر دانش آموز می بایست 5 متر فضا در اختیار داشته باشد یعنی هشت و سه دهم حق هر دانش آموز است .اما متاسفانه 4 استان سیستان وبلوچستان، البرز، آذربایجان غربی و تهران که سرانه فضای دانش آموزی آنان بر اساس استاندارد ملی نیست، سرانه هر دانش آموز 2 متر است؛ از این جهت اهتمام سیدجفعرصادقی خیرنیک اندیش را در امر مدرسه سازی، ارج می نهیم و دست وی را می بوسیم؛ امیدواریم امروز پنجاه وچهارمین پروژه مدرسه سازی را در منطقه 15 کلید بزنیم.

وی ادامه داد: در این پروژه زمان بندی و رعایت قانون و مقررات و ساخت پروژه طبق استانداردها مهم است که این امر نیاز به توجه ویژه ای دارد.
گفتنی است، دراین جلسه مقرر شد زمین پروژه اسحاق عزیزی به میزان حدودا 1700 متر به دو مدرسه 40 کلاسه تبدیل شود. یک مدرسه، به نام اسحاق عزیزی و یکی به نام شهید سید جعفر میرباقری باشد و نصب عکس تمثال مبارک شهدای منطقه و عکس شهید قاسم سلیمانی بر روی دیوار مدرسه، و همچنین تعیین مهندس ناظر ازسوی محمدی شهردار منطقه 15و تحویل پروژه تا مهر 1400 و دعوت خانواده شهدا در هنگام افتتاح پروژه به تصویب رسید.
شایان ذکر است در پایان تفاهم نامه همکاری بین مسئولان و خیر نیک اندیش برای ادامه کار به امضاء رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار